Idea Bank tinteste locul 10 pe piata

Idea Bank, fosta Romanian International Bank, tinteste intrarea in top 10 in urmatorii 2-3 ani, potrivit directorului general al Getin Holding, Piotr Kaczmarek.  Banca anunta ca intentioneaza sa atat creasca organic, dar si prin intermediul unor achizitii.

"Am cautat, nu numai in Romania, dar si in unele tari vecine, insa nu poti construi o strategie bazata numai pe achizitii. Trebuie sa crestem organic, sa fim mai buni decat competitia, sa luam cota de piata de la alte banci. Sa ajungem in top 10 in 2-3 ani este un lucru fezabil. A fost un moment potrivit sa intram pe piata romaneasca. Cand alte banci au probleme cu portofoliile, noi venim cu produse proaspete”, a declarat, Piotr Kaczmarek, la conferinta de lansare a noii banci pe piata.

La randul sau, directorul general al Idea Bank Romania, Stephen Orleasky, a declarat ca din luna mai 2014 si pana in februarie 2015 valoarea depozitelor atrase de banca a crescut cu 100 de milioane de euro.

Retragere de numerar fara comision de la orice ATM

Banca ofera clientilor sai posibilitatea retragerii banilor de la orice ATM din tara si din strainatate, cu comision zero, credite de nevoi personale cu un singur document, respectiv actul de identitate, dobanda dubla in ultima luna pentru depozitele constituite pana la final de an pe o perioada mai mare de 6 luni, indiferent de valuta aleasa, si internet banking. 

Vicepresedintele executiv al bancii, Ana Cernat, a subliniat ca nu se intentioneaza reinvierea creditului cu buletinul, dar banca poate verifica direct la ANAF bonitatea solicitantilor de credite, in baza unei conventii intre cele doua institutii.

Idea Bank este parte a grupului polonez Getin Holding si ofera produse si servicii persoanelor fizice si IMM-urilor, mizand pe dezvoltarea noilor tehnologii – internet si digital banking – si diversificarea canalelor alternative de vanzare si post vanzare care sa completeze  prezenta teritoriala selectiva.

Banca are, in prezent, 35 de sucursale, 296 de angajati, 42.000 de clienti si active de un miliard de lei.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor
Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor

Pana pe 15 martie 2021, bancile primisera 21.825 de solicitari de suspendarea obligatiilor de plata din partea clientilor persoane fizice si juridice. Marea majoritate a acestor solicitari au venit din partea persoanelor fizice (96%) si doar 800 de cereri din partea companiilor.

15 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus