Bancile incep sa isi reorienteze atentia din ce in ce mai mult catre internet. Emporiki Bank si-a redesenat site-ul oficial si pagina de Facebook si a adoptat conceptul de consilier online.
Noul site al Emporiki Bank, membra a grupui Credit Agricole, reda modul un ecran de smartphone. Meniul este desenat sub forma de iconite, care pot fi mutate pe site, iar fundalul poate fi modificat de vizitatori in functie de preferinte.
Din punct de vedere al functionalitatii, structura este gandita astfel incat vizitatorii pot ajunge la informatia dorita din cel mult trei click-uri. De asemenea, cei care utilizeaza site-ul pot intra in contact cu un consilier online, intr-o fereastra de chat.
Totodata, Emporiki Bank si-a redesenat si pagina de Facebook si a introdus personajul Jean-Jaques, care "purtatorul de cuvant" al bancii, a carui imagine urmeaza sa fie inclusa in toate campaniile si comunicarile viitoare ale bancii .
Pe langa redesenarea imaginii, Emporiki Bank a reusit in 2011 sa isi reduca pierderile si sa isi imbunatateasca raportul cost/venituri. De asemenea, prin crestere calitatii portofoliului de credite nou acordate, banca a reusit sa isi diminueze costul riscului sub nivelul 100 de puncte de baza.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News