Carpatica a obtinut un profit net de 21,7 milioane lei in 2012

Banca Comerciala Carpatica a revenit pe profit in 2012 si a inregistrat un rezultat net de 21,7 milioane lei.


Profitul operational al banci a crescut cu 514% comparativ cu 2011, atingand valoarea de 33,48 milioane lei.

Banca a continuat procesul de optimizare a activitatii inceput in urma cu 4 ani. Reteaua teritoriala a fost redimensionata in functie de eficienta si oportunitate, astfel ca numarul de unitati a scazut de la 155 in decembrie 2011 la 145 la sfarsitul lui 2012.

Din punct de vedere al activelor, Banca Comerciala Carpatica avea o cota de piata de 1,29%, ocupand locul 18 in sistemul bancar.

Activitatea de creditare a persoanelor fizice s-a redus cu 1,5% ( de la 13,1 milioane euro in 2011 la 12,9 milioane euro in 2012), in principal din cauza redimensionarii retelei. Creditele noi acordate persoanelor juridice s-au majorat cu 81%, de la 76 milioane euro in 2011 la 138 milioane euro in 2012.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati
Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati

Bancile au inceput sa isi adapteze oferta pentru a ajunge si la persoanele cu deficiente de auz sau de vedere, din dorinta a largi cat mai mult posibil baza actuala de clienti.

15 Octombrie 2021 | Info banci

Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus