Articol sponsorizat

Calatoria aplicatiei ING Home’Bank in 15 ani de la lansare

ING Home’Bank este o aplicatie completa de internet banking, care astazi are peste 1,1 milioane de utilizatori activi si 26 milioane de sesiuni pe luna. Prin intermediul ei, oricine poate deschide relatia cu banca, poate accesa toate serviciile si produsele curente si poate inclusiv sa inchida relatia, totul online, oriunde, oricand. 

Istoria ING Home’Bank

Home’Bank s-a lansat in 2006 si era disponibila doar pe desktop. Aplicatia intrunea patru functionalitati la acel moment: pagina de portofoliu, optiunea de plati, accesarea extraselor de cont si interogarea tranzactiilor.  In 2010, cu scopul de a oferi mai multe functionalitati utilizatorilor,  ING a adaugat plata facturilor, deschiderea depozitelor si reincarcarea cartelei telefonice. 
Anul urmator, in 2011, banca a lansat aplicatia mobila pentru iOS pentru a veni in intampinarea clientilor care adoptasera smartphone-urile. Imediat a urmat si varianta pentru Android in 2012, in acest an fiind adaugate, de asemenea, notificarile push si conectarea in Home’Bank prin parola.

Anul 2013 a facut asigurarile de viata disponibile direct din aplicatie, iar in 2014 s-a lansat si optiunea de plata prin numarul de telefon, intre conturile ING. Anul ce a urmat, banca a introdus fondurile mutuale si optiunea de portare a banilor de la alte banci. ING Bank a lansat in 2016 si ING Bazar, platforma de cashback pentru cumparaturi, integrata, de asemenea, in aplicatia de internet si mobile banking. Conectarea prin elemente biometrice a devenit disponibila din 2017, la fel si posibilitatea de a contracta credite de nevoi personale 100% online. 

In 2018 este adaugat serviciul de plata cu telefonul ING Pay si ING inregistreaza mai multe login-uri de pe mobil decat cele efectuate de pe desktop. Mai mult, in 2019, ING Bank Romania ofera posibilitatea inrolarii cardurilor in Apple Pay si deschiderea contului 100% pe mobil.

Inceputul lui 2020 aduce lansarea Round Up, un serviciu de economisire prin rotunjirea platilor si transferarea automata a acestora intr-un cont de economii. In acelasi  an, odata cu lansarea Google Pay, ING permite inrolarea cardurilor direct din Home’Bank. Tot in 2020, ING lanseaza si retragerea de cash de la bancomat prin intermediul unui cod emis direct din aplicatie.   

In 2021, ING Bank Romania devine prima banca din tara care lanseaza cardurile virtuale pentru toate tipurile de card din portofoliu (debit, credit, lei sau euro). In acelasi timp, pune la dispozitie platile interbancare prin AliasPay pentru tranzactii mai simple, optiunea de a copia din aplicatie datele cardului si posibilitatea de a inchide conturi si intrerupe relatia cu banca direct de pe aplicatia mobila. Mai mult, in luna noiembrie, ING Bank Romania a introdus, prin intermediul Home’Bank, posibilitatea emiterii 100% online a cardului de credit.


ING Home’Bank in cifre

Peste 1,1 milioane de utilizatori activi;
26 milioane de sesiuni pe luna, adica un client se conecteaza aproape in fiecare zi, in medie;
215.000 de clienti folosesc serviciul de plata catre un prieten si fac peste 600.000 de tranzactii pe luna;
6 milioane de plati initiate din Home’Bank in fiecare luna;
95% din trafic are loc de pe dispozitive mobile;
83% din vanzarile digitale sunt realizate de pe mobil;
99,92% disponibilitate, incluzand perioadele de mentenanta programate;
5.000 de credite de nevoi personale acordate 100% online prin aplicatie in medie pe luna in 2021; 
5.000 de conturi de economii deschise 100% online in medie pe luna in 2021; 
9.500 de depozite deschise 100% online in medie pe luna in 2021;
3.500 de asigurari incheiate 100% online in medie pe luna in 2021;

Ultimele studii realizate de Kantar pe piata locala arata ca ING este banca din Romania cu care este cel mai usor de lucrat, iar acest lucru se datoreaza si evolutiei Home’Bank care ofera, pe langa portofoliul variat de produse si servicii, o experienta usoara, siguranta si raspunsuri rapide la nevoile clientilor.
 
La multi ani, Home’Bank!
Advertisement


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati
Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati

Bancile au inceput sa isi adapteze oferta pentru a ajunge si la persoanele cu deficiente de auz sau de vedere, din dorinta a largi cat mai mult posibil baza actuala de clienti.

15 Octombrie 2021 | Info banci

Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus