BCR solicita 100.000 lei cheltuieli de judecata unui grup de clienti nemultumiti

Instanta a impus unui grup de 88 clienti plata cheltuielilor de judecata solicitate de BCR in cadrul unui proces de suspendare a ratelor castigat de banca. Nivelul acestora se ridica la 100.000 lei.

 
Tribunalul Municipiului Bucuresti s-a pronuntat ieri in procesul de suspendare a platii ratelor pentru grupul al doilea al clientilor nemultumiti BCR.

Instanta a hotarat sa respinga cererea reclamantilor, admitand plata cheltuielilor de judecata cerute de BCR, in suma de 100.000 lei. Grupul de clienti este alcatuit din 88 de persoane, ceea ce inseamna ca fiecare persoana ar trebui sa plateasca aproximativ 1.100 lei.

“Este o hotarare socanta, deoarece acesti oameni au solicitat suspendarea platii ratelor la credite, pana la solutia definitiva si irevocabila a Instantei in procesul de fond, pentru ca nu au bani sa mai plateasca, multi sunt bugetari care au suferit reduceri salariale. Decizia instantei nu numai ca a anulat cererea acestor oameni, dar, in plus, a mai adaugat un bir pe capul lor”, a precizat Violeta Vasilioglu, reprezentant al grupurilor de clienti BCR.

Aceasta a declarat pentru Conso.ro ca zilele urmatoare cei 88 de clienti urmeaza sa faca recurs, solicitand diminuarea cheltuielilor de judecata. Daca totusi, suma va fi mentinuta, povara va fi impartita si cu alti 228 de clienti, asociati intr-un alt grup.

Acestia din urma au solicitat la randul lor suspendarea ratelor la creditele in derulare dar in toamna instanta a respins cererea. In acest caz insa, BCR nu a solicitat cheltuieli de judecata.

Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Cum se deschide un cont bancar exclusiv online
Cum se deschide un cont bancar exclusiv online

Pandemia a obligat furnizorii de servicii financiare sa se plieze pe noile norme sociale iar distantarea fizica se poate practica acum intre functionarii si clienti cu conditia sa existe o conexiune de internet functionala si autentificarea prealabila a solicitantilor.

20 Octombrie 2020 | Info banci

Mai putine impacari intre consumatori si banci. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB
Mai putine impacari intre consumatori si banci. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB

Daca anul trecut, in 85% dintre negocieri, partile acceptau solutia data de conciliatori, procentul a scazut la 80% in acest an, tendinta fiind observata in ultimele luni. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB?

7 Octombrie 2020 | Info banci

Bilant la 5 ani si planuri de viitor pentru CSALB
Bilant la 5 ani si planuri de viitor pentru CSALB

In luna septembrie, s-au Implinit 5 ani de la Infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor In domeniul Bancar (CSALB), prima entitate care solutioneaza pe cale extrajudiciara litigiile dintre consumatori si comerciantii din sistemul financiar-bancar.

30 Septembrie 2020 | Info banci

Cum sa faci bani de pe urma bancii aducand clienti noi
Cum sa faci bani de pe urma bancii aducand clienti noi

UniCredit Bank copiaza modelul folosit de Revolut, ING Bank si Raiffeisen Bank si ofera un stimulent de 50 de lei clientilor care isi conving cunoscutii sa deschida conturi curente in lei, pentru ei sau pentru copiii/parintii lor.

18 Septembrie 2020 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus