BCR a discutat oferta de reducere a dobanzii la credite cu 7.000 de clienti

Mai mult de 7.000 dintre clientii Bancii Comerciale Romane (BCR) au accesat oferta de modificare a dobanzii pentru creditele imobiliare sau garantate cu ipoteca, in euro, aflate in derulare. Banca promite, prin aceasta oferta, reducerea ratelor, in medie, cu 20%, comision zero de analiza si asigurare de viata gratuita. 

Accesarea ofertei presupune faptul ca respectivul client a initiat discutiile cu banca pe marginea ofertei. Vizati de aceasta oferta sunt aproximativ 50.000 de clienti cu credite ipotecare sau de consum cu ipoteca, in derulare.

Campania a fost lansata in urma cu trei saptamani si consta in aplicarea unei dobanzi de 4,95% pe an, fixa timp de cinci ani, pentru toate creditele in derulare. Ulterior, dobanda va fi calculata dupa formula EURIBOR la trei luni plus 3% pentru creditele imobiliare sau ipotecare, respectiv EURIBOR la 3 luni plus 4% pentru garantate cu ipoteca.

Reprezentantii BCR au negat, la momentul lansarii, ca oferta impune clientilor sa semneze un angajament cu banca potrivit caruia renunta la actiuni viitoare in justitie. Comunicatul bancii face referire si la clientii care au chemat banca in instanta.

”Ceea ce ne bucura este ca si acei clienti care au ales calea instantei au inteles ca oferta BCR reprezinta o solutie mutual benefica si ca este un moment de referinta in care prima banca din sistem se indreapta catre clientii sai, dar si catre clientii de retail din Romania printr-o comunicare transparenta, o oferta corecta si un proces de aprobare rapid si simplu. Este normal, intr-o piata civilizata si matura, ca relatia intre client si banca sa fie o relatie de incredere, iar in cazul unor litigii, banca sa gaseasca solutii comerciale de inchidere a acestora. In acest context, atitudinea bancii ramane aceea de a gasi cai de soutionare amiabila si de a dezvolta un parteneriat pe termen lung”, a declarat Dana Demetrian, vicepresedinte executiv retail si private banking, BCR.

Pe de alta parte, pentru scurtarea timpului de aprobare, banca anunta ca a contractat notari publici, care vor fi disponibili in unitatile bancii pentru a facilita semnarea tuturor documentelor necesare modificarii contractelor de credit. Banca nu mentioneaza, insa, daca locuintele depuse garantie vor fi reevaluate, cine va suporta costul reevaluarii si ce se intampla daca valoarea reevaluata a locuintei nu mai acopera soldul creditului.

Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Mai putine impacari intre consumatori si banci. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB
Mai putine impacari intre consumatori si banci. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB

Daca anul trecut, in 85% dintre negocieri, partile acceptau solutia data de conciliatori, procentul a scazut la 80% in acest an, tendinta fiind observata in ultimele luni. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB?

7 Octombrie 2020 | Info banci

Bilant la 5 ani si planuri de viitor pentru CSALB
Bilant la 5 ani si planuri de viitor pentru CSALB

In luna septembrie, s-au Implinit 5 ani de la Infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor In domeniul Bancar (CSALB), prima entitate care solutioneaza pe cale extrajudiciara litigiile dintre consumatori si comerciantii din sistemul financiar-bancar.

30 Septembrie 2020 | Info banci

Cum sa faci bani de pe urma bancii aducand clienti noi
Cum sa faci bani de pe urma bancii aducand clienti noi

UniCredit Bank copiaza modelul folosit de Revolut, ING Bank si Raiffeisen Bank si ofera un stimulent de 50 de lei clientilor care isi conving cunoscutii sa deschida conturi curente in lei, pentru ei sau pentru copiii/parintii lor.

18 Septembrie 2020 | Info banci

Vocea clientului Conso se aude direct la CSALB
Vocea clientului Conso se aude direct la CSALB

Conso si Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul bancar (CSALB) au incheiat un parteneriat care permite formularea de solicitari de rezolvare a nemultumirilor legate de produsele si serviciile bancare direct din sectiunea Vocea Clientului de pe Conso.

2 Septembrie 2020 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus