Banca Transilvania isi eficientizeaza activitatea cu un nou sistem IT

Banca Transilvania a implementat un nou sistem IT si mai multe aplicatii furnizate de Oracle care permit elaborarea ofertelor pentru clienti intr-un interval de timp de 3 ori mai rapid. De asemenea, au fost instalate si solutii de combatere a fraudei si a spalarii de bani.

Tehnologia utilizata in prezent de banca ii permite sa gestioneze mai bine cresterea numarului de tranzactii pe mai multe canale de vanzare, fara diminuarea performantelor la momentele de varf, in conditiile in care numai tranzactiile cu cardul depasesc zilnic 600.000.

Noul sistem IT ofera bancii posibilitatea de a procesa cateva sute de tranzactii in numai 1 secunda, in conditiile in care aceasta inregistreaza aproximativ 1 milion de tranzactii pe zi.


“Pentru atingerea tintelor ambitioase si pentru cresterea agresiva a Bancii Transilvania, Oracle a fost partenerul de care am avut nevoie, asigurandu-ne platforma IT necesara – mai ales din 2013, de cand avem noul core-banking”, a declarat Omer Tetik, CEO-ul Bancii Transilvania.

Prezent la eveniment, Horia Ciorcila, presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania, a precizat ca sistemul informatic existent anterior avea o vechime mai mare de 10 ani si nu mai putea face fata volumelor de operatiuni, aflate in crestere accentuata. “Viitorul inseamna banking mult mai tehnologizat si din acest motiv vom mentine un ritm constant al investitiilor in tehnologie, care au depasit 50 milioane de euro in ultimii 5 ani”, a afirmat Ciorcila.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Avantajele telefonului transformat in POS pentru consumatori si comercianti
Avantajele telefonului transformat in POS pentru consumatori si comercianti

Bancile au sesizat avantajele combinarii platilor in crestere cu cardul cu obstacolele dotarii cu POS-uri in spatiile comerciale improvizate si propun aplicatii ce transforma telefonul in terminal de acceptare a platilor cu cardul.

17 Februarie 2021 | Info banci

Cum functioneaza si ce provocari aduce autentificarea stricta a clientilor in tranzactiile electronice
Cum functioneaza si ce provocari aduce autentificarea stricta a clientilor in tranzactiile electronice

Sistemul bancar autohton a implementat din ianuarie noile protocoale la nivel european pentru securizarea tranzactiilor electronice, ceea ce pentru utilizatorul obisnuit se traduce in pasi suplimentari pentru validarea unor operatiuni.

12 Ianuarie 2021 | Info banci

Scad dobanzile la credite si titluri de stat, urmeaza si cele la depozite
Scad dobanzile la credite si titluri de stat, urmeaza si cele la depozite

Dobanzile la creditele populatiei si companiilor dar si dobanzile la care se imprumuta statul au inceput anul in scadere. Vestea proasta este ca le vor urma si dobanzile la depozite.

11 Ianuarie 2021 | Info banci

CSALB: Negocierea intre parti este recomandata si de CJUE
CSALB: Negocierea intre parti este recomandata si de CJUE

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) considera ca una dintre deciziile Curtii de Justitie a Uniunii Europene ar putea determina instantele de judecata sa recomande bancilor si consumatorilor sa negocieze inainte de inceperea unui proces.

21 Decembrie 2020 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus