Banca Italo Romena a devenit Veneto Banca

La sfarsitul saptamanii trecute a fost finalizat procesul de incorporare a Bancii Italo-Romena de catre Veneto Banca, sucursala din Bucuresti trecand astfel la Veneto Banca.

“Prin aceasta fuziune Grupul Veneto Banca urmareste consolidarea pozitiei sale pe piata romaneasca, prin implicarea directa, pastrand neschimbata structura operativa a institutiei pe care a absorbit-o”, a declarat Paolo Mariani, directorul Sucursalei Bucuresti a Veneto Banca.

Alberto Morini, care va prelua functia de director al Sucursalei Bucuresti a Veneto Banca dupa incheierea mandatului lui Paolo Mariani la inceputul lunii iunie, a declarat ca banca va sustine in continuare persoanele fizice si profesionistii, dar mai ales companiile angrenate in schimburi comerciale internationale prin crearea de produse specifice si consultanta dedicata, atat in ceea ce priveste finantarile, cat si produse de acoperire a riscului valutar si de dobanda.

Banca are in vedere sa atraga ca si clienti inclusiv societati ale italienilor din Romania, indiferent de domeniul in care activeaza. Numarul acestora se ridica la aproximativ 30.000, potrivit lui Morini.

“Nu suntem o banca de retail, ci in special sprijinim IMM-urile si reteaua din jurul lor. Nu avem in vedere deocamdata deschiderea unor noi agentii, fiind important ca cele existente sa demonstreze o capacitate de operativitate, pentru a justifica o dezvoltare ulterioara”, a adaugat Mariani.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor
Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor

Pana pe 15 martie 2021, bancile primisera 21.825 de solicitari de suspendarea obligatiilor de plata din partea clientilor persoane fizice si juridice. Marea majoritate a acestor solicitari au venit din partea persoanelor fizice (96%) si doar 800 de cereri din partea companiilor.

15 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus