OTP Bank: Programul de protectie a clientilor a avut succes

Oficialii OTP Bank sustin ca majoritatea clientilor care s-au confruntat cu probleme au depasit momentele cele mai dificile. Un merit l-a avut si programul de protectie a clientilor derulat de banca.

Prin intermediul acestui program, banca si-a dorit sa afle de la clienti daca exista probleme care i-ar putea face sa inregistreze intarzieri la plata ratelor sau chiar cazuri de neplata.

In acest sens, sucursalele bancii au contactat clientii pentru a se interesa daca au probleme si de ce natura sunt acestea. “Am hotarat sa venim noi in intampinarea lor, pentru ca am constatat ca exista o retinere din partea multor clienti de a lua ei initiativa in asemenea cazuri”, sustine Adrian Chichita, director de retail la OTP Bank.

Din cei peste 60.000 clienti de retail, au fost contactati aproximativ 5.000, iar in cazul a 2.200 au fost identificate solutii care sa le permita sa depaseasca mai usor momentele dificile.

“Suspendarea temporara a platii ratelor, reesalonarea, rescadentarea si chiar reducerea ratelor cu 25% pentru o perioada limitata au fost cateva dintre metodele pe care le-am aplicat pentru a-i ajuta sa faca fata greutatilor”, afirma Chichita.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Credite nevoi personale


Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?
Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?

Autoritatile au extins si in 2021 masura suspendarii ratelor la credite, dar cei care au solicitat-o deja anul trecut vor putea sa prelungeasca conditionat acest moratoriu.

6 Ianuarie 2021 | Credite de consum

CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii
CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii

Concilierile dintre IFN-uri si clientii acestora au rezultate slabe, chiar si dupa cinci ani de la infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar. Desi cererile adresate IFN-urilor sunt cu aproape 60% mai multe decat anul trecut, acestea au acceptat spre negociere doar 22 de solicitari ale consumatorilor.

16 Noiembrie 2020 | Credite de consum

O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura
O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura

Apropierea reluarii platii ratelor pentru creditele a caror rambursare a fost suspendata readuce in discutie oportunitatea prelungirii masurii si riscurile aferente pentru debitori si banci.

19 Octombrie 2020 | Credite de consum

Cum poti face o simulare pentru un credit de nevoi personale?
Cum poti face o simulare pentru un credit de nevoi personale?

Poti face rapid o simulare pentru un credit de nevoi personale pe Conso. Verifici pe loc care este rata lunara, suma totala de rambursat si DAE pentru creditele de nevoi personale oferite de banci si IFN-uri.

7 Octombrie 2020 | Credite de consum

Mai multe articole

Inapoi sus