Credit Europe reduce dobanzile la creditele de consum pentru clientii noi

Credit Europe Bank a redus cu 3 puncte procentuale rata dobanzii perceputa in primul an la creditele de consum in lei. La creditele in euro, banca a redus dobanda variabila aplicata din al doilea an.

In cazul creditelor in lei, dobanda ulterioara, perceputa dupa primul an de creditare a ramas la nivelul anterior si este exprimata in functie de Robor la 6 luni plus o marja fixa de 6,5%.

Pentru creditele in euro, dobanda aplicata din al doilea an este calculata in functie de Euribor plus marja de 9,9%, in scadere cu 1 punct procentual fata de cea anterioara.

De asemenea, banca a eliminat comisionul fix de analiza dosar de 40 lei, dar percepe la aprobarea creditului un comision de 6%.  Clientii mai platesc si un comision de administrare credit de 0,1% lunar.

In cazul rambursarii anticipate, comisionul este de maxim 1%, in cazul in care plata se face in primul an de creditare, iar ulterior scade la 0%, conform legislatiei in vigoare.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Credite nevoi personale


Creditele online devin tot mai populare
Creditele online devin tot mai populare

Cu documentele de identitate la indemana, un dispozitiv cu camera pentru identificare si documentatia semnata electronic pe e-mail sau in cont, sunteti pregatiti pentru acordarea unui imprumut online. Conso va ofera cateva exemple concrete de aplicatii online pentru un credit.

3 Februarie 2021 | Credite de consum

Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?
Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?

Autoritatile au extins si in 2021 masura suspendarii ratelor la credite, dar cei care au solicitat-o deja anul trecut vor putea sa prelungeasca conditionat acest moratoriu.

6 Ianuarie 2021 | Credite de consum

CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii
CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii

Concilierile dintre IFN-uri si clientii acestora au rezultate slabe, chiar si dupa cinci ani de la infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar. Desi cererile adresate IFN-urilor sunt cu aproape 60% mai multe decat anul trecut, acestea au acceptat spre negociere doar 22 de solicitari ale consumatorilor.

16 Noiembrie 2020 | Credite de consum

O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura
O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura

Apropierea reluarii platii ratelor pentru creditele a caror rambursare a fost suspendata readuce in discutie oportunitatea prelungirii masurii si riscurile aferente pentru debitori si banci.

19 Octombrie 2020 | Credite de consum

Mai multe articole

Inapoi sus