ProCredit Bank a lansat astazi o campanie originala pe piata romaneasca: Campania de Transparenta. Aceasta se adreseaza persoanelor fizice si firmelor interesate de credite si produse de economisire.
Campania de transparenta initiata de banca isi propune sa furnizeze clientilor actuali si celor potentiali informatii de baza despre cele mai utilizate produse si servicii financiare. De asemenea, campania isi propune sa-i obisnuiasca pe clienti sa solicite informatii detaliate despre beneficiile reale, dar si despre costurile mai mult sau mai putin ascunse ale produselor si serviciilor bancare.
?Cresterea competitiei dintre banci, in dorinta de majorare a cotei de piata, poate avea ca efect inducerea in eroare a clientilor, intrucat se pune accent in primul rand pe beneficii, in vreme ce detaliile de baza ale produselor sunt mai putin explicate. Asemenea comportamente pot pune in pericol chiar reputatia sistemului bancar romanesc?, afirma Michael Kowalski, director general ProCredit Bank.
Campania se va derula prin intermediul a doua brosuri, una care contine informatii despre ce anume trebuie sa cunoasca un client care depune o cerere de credit, respectiv despre elementele de baza ale produselor de economisire. Brosurile vor fi disponibile in toate cele 23 de sucursale ProCredit Bank din tara si vor putea fi consultate si pe website-ul bancii ? www.procreditbank.ro
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News