BRD implementeaza o solutie pentru validarea autenticitatii documentelor clientilor

BRD va implementa o solutie informatica, IDData Collector, utilizata pentru extragerea automata a informatiilor din actele de identitate ale clientilor si validarea autenticitatii acestora.

Solutia presupune introducerea actelor de identitate ale clientilor in sistem, datele personale fiind preluate automat. Platforma va reduce substantial eventualele erori generate de introducerea si administrarea manuala a datelor.

Spre exemplu, daca un client are deschis un cont in Bucuresti, insa doreste sa efectueze operatiuni de la o agentie din alt oras, acest lucru se va putea face mai usor, fara a exista riscul de acceptare de catre banca a unor documente de identitate false. Totodata se reduce timpul de asteptare pentru efectuarea efectiva a tranzactiilor.

Dupa o prima faza – pilot, care s-a dovedit a fi un succes, solutia va fi instalata in intreaga retea BRD, proces care va dura aproximativ 2 luni, se arata in comunicatul bancii.

“IDData Collector contribuie la gestionarea optima a datelor de identificare ale clientilor nostri. Accesul la informatiile despre client este rapid, baza de date este bine securizata, iar  incidenta de fraudare este considerabil scazuta“, a declarat Ciprian Nicolae, director Proiect in cadrul Departamentului Operatiuni Carduri Bancare al BRD-Groupe Societe Generale.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Avantajele telefonului transformat in POS pentru consumatori si comercianti
Avantajele telefonului transformat in POS pentru consumatori si comercianti

Bancile au sesizat avantajele combinarii platilor in crestere cu cardul cu obstacolele dotarii cu POS-uri in spatiile comerciale improvizate si propun aplicatii ce transforma telefonul in terminal de acceptare a platilor cu cardul.

17 Februarie 2021 | Info banci

Cum functioneaza si ce provocari aduce autentificarea stricta a clientilor in tranzactiile electronice
Cum functioneaza si ce provocari aduce autentificarea stricta a clientilor in tranzactiile electronice

Sistemul bancar autohton a implementat din ianuarie noile protocoale la nivel european pentru securizarea tranzactiilor electronice, ceea ce pentru utilizatorul obisnuit se traduce in pasi suplimentari pentru validarea unor operatiuni.

12 Ianuarie 2021 | Info banci

Scad dobanzile la credite si titluri de stat, urmeaza si cele la depozite
Scad dobanzile la credite si titluri de stat, urmeaza si cele la depozite

Dobanzile la creditele populatiei si companiilor dar si dobanzile la care se imprumuta statul au inceput anul in scadere. Vestea proasta este ca le vor urma si dobanzile la depozite.

11 Ianuarie 2021 | Info banci

CSALB: Negocierea intre parti este recomandata si de CJUE
CSALB: Negocierea intre parti este recomandata si de CJUE

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) considera ca una dintre deciziile Curtii de Justitie a Uniunii Europene ar putea determina instantele de judecata sa recomande bancilor si consumatorilor sa negocieze inainte de inceperea unui proces.

21 Decembrie 2020 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus