BRD implementeaza o solutie pentru validarea autenticitatii documentelor clientilor

BRD va implementa o solutie informatica, IDData Collector, utilizata pentru extragerea automata a informatiilor din actele de identitate ale clientilor si validarea autenticitatii acestora.

Solutia presupune introducerea actelor de identitate ale clientilor in sistem, datele personale fiind preluate automat. Platforma va reduce substantial eventualele erori generate de introducerea si administrarea manuala a datelor.

Spre exemplu, daca un client are deschis un cont in Bucuresti, insa doreste sa efectueze operatiuni de la o agentie din alt oras, acest lucru se va putea face mai usor, fara a exista riscul de acceptare de catre banca a unor documente de identitate false. Totodata se reduce timpul de asteptare pentru efectuarea efectiva a tranzactiilor.

Dupa o prima faza – pilot, care s-a dovedit a fi un succes, solutia va fi instalata in intreaga retea BRD, proces care va dura aproximativ 2 luni, se arata in comunicatul bancii.

“IDData Collector contribuie la gestionarea optima a datelor de identificare ale clientilor nostri. Accesul la informatiile despre client este rapid, baza de date este bine securizata, iar  incidenta de fraudare este considerabil scazuta“, a declarat Ciprian Nicolae, director Proiect in cadrul Departamentului Operatiuni Carduri Bancare al BRD-Groupe Societe Generale.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor
Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor

Pana pe 15 martie 2021, bancile primisera 21.825 de solicitari de suspendarea obligatiilor de plata din partea clientilor persoane fizice si juridice. Marea majoritate a acestor solicitari au venit din partea persoanelor fizice (96%) si doar 800 de cereri din partea companiilor.

15 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus