BRD va implementa o solutie informatica, IDData Collector, utilizata pentru extragerea automata a informatiilor din actele de identitate ale clientilor si validarea autenticitatii acestora.
Solutia presupune introducerea actelor de identitate ale clientilor in sistem, datele personale fiind preluate automat. Platforma va reduce substantial eventualele erori generate de introducerea si administrarea manuala a datelor.
Spre exemplu, daca un client are deschis un cont in Bucuresti, insa doreste sa efectueze operatiuni de la o agentie din alt oras, acest lucru se va putea face mai usor, fara a exista riscul de acceptare de catre banca a unor documente de identitate false. Totodata se reduce timpul de asteptare pentru efectuarea efectiva a tranzactiilor.
Dupa o prima faza – pilot, care s-a dovedit a fi un succes, solutia va fi instalata in intreaga retea BRD, proces care va dura aproximativ 2 luni, se arata in comunicatul bancii.
“IDData Collector contribuie la gestionarea optima a datelor de identificare ale clientilor nostri. Accesul la informatiile despre client este rapid, baza de date este bine securizata, iar incidenta de fraudare este considerabil scazuta“, a declarat Ciprian Nicolae, director Proiect in cadrul Departamentului Operatiuni Carduri Bancare al BRD-Groupe Societe Generale.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News