BCR promoveaza o romanca la conducerea retailului

Operatiunile cu persoanele fizice din BCR vor fi coordonate din pozitia de vicepresedinte incepand de la 1 iulie de Oana Petrescu, actualul vicepresedinte Operatiuni & IT.

Oana Petrescu, care ocupa si pozitia de vicepresedinte al Asociatiei Romane a Bancilor, are o experienta bogata in domeniul bancar in pozitii executive de top, ca membru al Comitetului executiv al BCR si participant activ la procesele de transformare a BCR precum si in pozitia de sef al diviziei servicii financiare la Andersen si Ernst&Young.

In calitate de vicepresedinte executiv Operatiuni & IT al BCR, Oana Petrescu a avut o contributie semnificativa la structurarea proceselor interne de servire a clientilor retail in diverse domenii precum operatiuni retail, procesare tranzactii bancare, extinderea si optimizarea retelei de unitati retail, dezvoltarea canalelor alternative de distributie a produselor si serviciilor bancare.

Oana Petrescu il inlocuieste in functia de vicepresedinte executiv retail pe cehul Martin Skopek, care detinea aceasta pozitie din 2006 si care va prelua pozitia de membru al Comitetului executiv al holdingului Erste pe partea de retail.

De asemenea, conducerea grupului Erste a luat decizia de a numi in cadrul Comitetului Executiv al BCR si un vicepresedinte integral dedicat managementului riscurilor, functie inclusa in prezent in atributiile vicepresedintelui financiar al bancii. Sarcinile si responsabilitatile noii pozitii vor fi preluate, de la 1 august, de catre Michael Beitz.

Toate numirile urmeaza sa fie confirmate de Consiliul de supravechere al BCR si sa primeasca aprobarea Bancii Nationale a Romaniei.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati
Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati

Bancile au inceput sa isi adapteze oferta pentru a ajunge si la persoanele cu deficiente de auz sau de vedere, din dorinta a largi cat mai mult posibil baza actuala de clienti.

15 Octombrie 2021 | Info banci

Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus