GarantiBank prelungeste programul de lucru si sambata pentru 2 agentii

GarantiBank a lansat un proiect pilot de prelungire a programului de lucru in agentii si in zilele de sambata. Proiectul incepe cu agentiile Magheru si Pipera din Bucuresti.

Astfel, in perioada 15 februarie-15 mai 2010, aceste agentii isi vor pastra orarul de lucru din timpul saptamanii (9:00 – 17:00), urmand sa fie deschise publicului si in zilele de sambata, in intervalul 11:00 – 16:00.

„Am lansat acest proiect pilot ca urmare a cresterii cererilor primite de la clientii nostri privind prelungirea activitatii si in zilele de weekend, cand acestia pot aloca mai mult timp operatiunilor bancare personale”, a declarat Murat Atay, directorul general al GarantiBank.

Cele doua agentii au fost alese datorita traficului intens inregistrat in aceste zone, urmand ca programul sa fie extins si pentru alte agentii.

Clientii GarantiBank pot efectua orice tranzactie bancara in zilele de sambata, vizitand una dintre cele doua agentii deschise publicului.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati
Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati

Bancile au inceput sa isi adapteze oferta pentru a ajunge si la persoanele cu deficiente de auz sau de vedere, din dorinta a largi cat mai mult posibil baza actuala de clienti.

15 Octombrie 2021 | Info banci

Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus