ProCredit prelungeste cu 6 luni termenul limita de actualizare a datelor personale

Clientii care nu si-au actualizat datele personale aferente conturilor deschise la ProCredit Bank, se pot prezenta la sediul bancii pana pe 13 aprilie 2010, termenul limita fiind prelungit cu 6 luni.

Clientii persoane fizice sau juridice se pot adresa la oricare dintre sucursalele sau agentiile bancii pentru a-si actualiza sau confirma datele de identificare.

In cazul in care clientii nu trec pe la banca pana pe 13 aprilie anul urmator, aceasta poate restrictiona, pana la solutionarea cererii, accesul la conturile detinute.

Prelungirea survine modificarilor aduse Regulamentului nr. 9/2009 privind cunoasterea clientelei in scopul prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

Sondajul Conso s-a incheiat

Multumim tuturor participantilor. Rezultatele tragerii la sorti vor fi afisate in zilele urmatoare.

Mai multe detalii

ALTE ARTICOLE - Info banci


Plati mai simple si mai rapide prin Google Pay
Plati mai simple si mai rapide prin Google Pay

Atat Visa cat si Mastercard au comunicat introducerea serviciului in Romania, prin intermediul catorva banci si fintech-uri. Inrolarea in serviciu se face prin intermediul aplicatiilor mobile ale partenerilor.

18 Noiembrie 2020 | Info banci

Black Friday, varianta bancara
Black Friday, varianta bancara

Sarbatoare de marketing si lichidare de stocuri, Black Friday are corespondent si in acest in ofertele bancilor care isi tenteaza clientii preponderent cu credite mai ieftine si carduri de cumparaturi mai generoase.

9 Noiembrie 2020 | Info banci

Cum se deschide un cont bancar exclusiv online
Cum se deschide un cont bancar exclusiv online

Pandemia a obligat furnizorii de servicii financiare sa se plieze pe noile norme sociale iar distantarea fizica se poate practica acum intre functionarii si clienti cu conditia sa existe o conexiune de internet functionala si autentificarea prealabila a solicitantilor.

20 Octombrie 2020 | Info banci

Mai putine impacari intre consumatori si banci. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB
Mai putine impacari intre consumatori si banci. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB

Daca anul trecut, in 85% dintre negocieri, partile acceptau solutia data de conciliatori, procentul a scazut la 80% in acest an, tendinta fiind observata in ultimele luni. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB?

7 Octombrie 2020 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus