ING Fond de Pensii a creat un serviciu online de informare si suport pentru participantii la fondurile de pensii private.
«Portalul web
My ING este conceput ca o platforma de asistenta online eficienta, sigura si usor de utilizat de catre orice client care doreste sa afle mai multe informatii despre portofoliul sau », afirma directorul general ING Fond de Pensii, Radu Vasilescu.
Dezvoltarea portalului se va face in doua etape: prima este dedicata participantilor la Pilonul II al pensiilor private, iar cea de-a doua etapa, planificata pentru sfarsitul anului, va lansa varianta integrala de servicii online, oferite tuturor clientilor de pensii private, pensii facultative si asigurari de viata.
Intr-o prima faza, clientii vor putea accesa informatii generale despre contractele lor de pensii private incheiate la ING, statusul contributiilor, valoarea contului, numarul si valoarea unitatii de fond, datele personale.
Serviciul este disponibil gratuit, 24 ore din 24, pentru toti cei 1,4 milioane de clienti. Accesul la datele din propriul cont este protejat prin nume de utilizator, parola si un cod de securitate.
La sfarsitul lunii iunie, portalul My ING va pune la dispozitie informatii mai detaliate, iar clientii vor putea efectua si operatiuni complexe, precum verificarea unor plati intr-o anumita perioada de timp, modificarea datelor de contact si tiparirea situatiilor financiare.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News