Un studiu realizat de agentia de consultanta Selenis arata ca transparenta de care dau dovada bancile prin intermediul site-urilor proprii se situeaza inca la un nivel redus.
Agentia Selenis a incercat sa determine nivelul de transparenta de care dau dovada bancile prin intermediul site-urilor proprii. Metodologia a luat in calcul atat usurinta cu care cei interesati pot ajunge la informatiile relevante cautate cat si volumul informatiilor oferite.
Principala concluzie este ca bancile locale esueaza in a-si folosi site-urile ca instrumente eficiente de comunicare, in sensul ca acestea:
• sufera la capitolul transparenta
• contin erori grave de design
• nu respecta decat intr-o proportie mica – aproximativ 23% - cele mai importante principii de buna practica in comunicarea cu presa
In ceea ce priveste evenimentele cu impact negativ asupra imaginii lor, de cele mai multe ori bancile nu ofera explicatii pentru linistirea opiniei publice.
Conform agentiei Selenis, in privinta comunicarii prin intermediul propriilor portaluri, cele mai eficiente trei banci din Romania sunt: Eximbank, CEC Bank si Piraeus Bank.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News