Banca Comerciala Romana si-a lansat astazi noul logo, care preia grafica si culorile Erste Bank, actionarul majoritar al BCR. O data cu schimbarea de logo au fost lansate si noi produse si servicii.
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea literei S colorata in rosu. Aceasta este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, dar si un element comun al tuturor subsidiarelor din grupul financiar Erste. Punctul rosu de deasupra literei S simbolizeaza o moneda care intra intr-o pusculita.
“Este mult mai mult decat o schimbare de litere si culori. Avem un nou logo pentru un nou BCR, mai puternic si mai bun” afirma Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.
O data cu aceasta schimbare, BCR lanseaza in aceasta luna si mai multe produse si servicii. Astfel, chiar de astazi este operational in Bucuresti un centru imobiliar, gandit exclusiv pentru deservirea clientilor persoane fizice interesati de finantarea investitiilor imobiliare. Tot de astazi a fost relansat designul intregului portofoliu de carduri, iar portalul bancii are functionalitati sporite, permitand solicitarea on-line de carduri si de credite.
In partea a doua a lunii septembrie vor fi lansate pachete de servicii si produse asociate contului curent, iar un nou centru de contact BCR va permite clientilor sa efectueze operatiuni multiple prin intermediul telefonului si al emailului.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News