Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

CEC Bank face dreptate clientului care rambursase creditul anticipat


Conso.ro a sesizat, la finalul saptamanii trecute, un caz incredibil. Unui client CEC Bank care-si rambursase integral imprumutul cu 3 ani in urma, i se cereau majorari de intarziere de 1.600 lei si fusese trimis la Biroul de credit ca rau-platnic. In numai cateva zile, conducerea bancii a rezolvat cazul semnalat in favoarea clientului.

Sesizata de client, dupa ce acesta a postat cazul sau la Vocea Clientului pe Conso.ro, conducerea CEC Bank a analizat cazul intr-un termen foarte scurt si i-a dat dreptate petitionarului.

Banca si-a recunoscut eroarea

In raspunsul trimis clientului, reprezentantii bancii au explicat ca situatia in care s-a ajuns a fost posibila din cauza ca, in ciuda depunerii in cont a sumei necesare “stingerii integrale a obligatiilor de plata rezultate din contractul de credit, nu a fost prezentata bancii si o cerere scrisa in acest sens”.

“Neprimind o asemenea cerere, la data depunerii sumei mentionate nu s-a efectuat plata integrala a creditului, acesta derulandu-se conform graficului de rambursare definit initial”, au motivat reprezentantii CEC Bank.
 

Constienti insa ca eroarea le-a apartinut - avand in vedere ca s-a platit suma calculata chiar de functionarii agentiei CEC Bank in vederea rambursarii integrale - reprezentantii bancii l-au informat pe client ca “in prezent, creditul este inchis, iar dumneavoastra nu figurati cu informatii negative la Biroul de Credit”.

Un exemplu de urmat si de alte banci

In ultima vreme, tot mai multi clienti reclama neplacerile carora le-au cazut victima in relatia cu bancile. Nerespectarea contractului sau a legislatiei, cresterea abuziva a costurilor creditului, comportamentul lipsit de profesionalism al functionarilor bancari, si multe altele.

Spre lauda lor, unele banci trateaza cu seriozitate cazurile si situatiile facute publice de clienti. Raspund la reclamatii, chiar cu postari pe Conso.ro la Vocea Clientului, ii contacteaza pe acestia, incearca sa gaseasca o rezolvare justa. Altele, in schimb, ignora semnalele primite sau, in cel mai bun caz, manifesta o superioritate gratuita in raspunsurile pe care le dau clientilor.

Implicarea conducerii CEC Bank in rezolvarea rapida a acestei situatii neplacute, atat pentru banca, dar mai ales pentru client, reprezinta un exemplu care ar trebui urmat pe viitor si de conducatorii altor banci.

Mai devreme sau mai tarziu, criza va trece, si bancile se vor lua din nou la intrecere pentru atragerea de clienti carora sa le dea imprumuturi. Si cine s-a fript o data cu ciorba, va sufla si in iaurt, indiferent cat de cunoscuta sau cat de mare este banca al carui client a fost si care l-a tratat necorespunzator.


Distribuie articolul




ALTE ARTICOLE - Credite nevoi personale


Compara creditele pentru care esti eligibil!
Compara creditele pentru care esti eligibil!

Conso.ro ajuta consumatorii sa compare ofertele de credite tinand cont de conditiile minime de eligibilitate impuse de banci, astfel incat utilizatorii website-ului pot identifica rapid oferta cea mai ieftina, adecvata propriei situatii financiare.

23 Mai 2019 | Credite de consum

Parlamentul continua ancheta privind manipularea ROBOR
Parlamentul continua ancheta privind manipularea ROBOR

Discutiile referitoare la manipularea indicilor de referinta ai pietei monetare (ROBOR) au tinut capul de afis al presei economice din ultimele luni. Un raport al Comisiei economice din Senat sustine ca exista dovezi ca bancile s-au inteles pentru stabilirea cotatiilor. Autoritatea de concurenta si BNR neaga acuzatiile.

15 Mai 2019 | Credite de consum

Conso.ro te ajuta sa verifici daca esti eligibil pentru un credit
Conso.ro te ajuta sa verifici daca esti eligibil pentru un credit

Conso.ro ajuta consumatorii sa verifice mai usor daca se pot incadra pentru obtinerea unui credit, printr-o evaluare online a gradului de indatorare.

12 Martie 2019 | Credite de consum

Cum iti rezolvi problema cu banca pe cale amiabila?
Cum iti rezolvi problema cu banca pe cale amiabila?

Daca banca ti-a marit rata la credit intr-un mod pe care il consideri abuziv, daca iti percepe comisioane pe care le consideri ilegale, sau daca ai alte nemultumiri legate de relatia cu banca sau cu IFN-ul, poti sa le solutionezi gratis si mai rapid decat printr-un proces in instanta. Ce ai de facut?

6 Februarie 2019 | Credite de consum

Mai multe articole

Inapoi sus