Vocea clientului BCR - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Card de credit

19 Iulie 2010

Prostia, jecmaneala pe fata si nesimtirea fara margini trebuie taxate pe fata si in niciun caz tolerate. Cele trei caracteristici functioneaza "ireprosabil" la angajatii BCR sucursala Victoriei, care nu stiu ca, potrivit comunicatului emis chiar de catre banca lor: "Comisionul de depunere de numerar pentru plata ratelor la credit nu se mai percepe. Indiferent daca rambursarea se efectueaza de catre imprumutat, coplatitor, tert si indiferent cand are loc (la data scadentei, inainte, dupa sau ca rambursare anticipata), comisionul este zero. Concret daca ai doar buletinul la tine fara sa ai si hartia prin care esti instiintat de rata la credit, ti se percepe comision, la fel, daca nu esti titularul contului. Dumnealor, in data de 19 iulie 2010, vor sa-ti percepa acel comision, care a devenit ilegal de o luna!!! Comportament aberant, lipsit de profesionalism si de minime cunostine in ceea ce priveste politica propriei banci si legile din Romania (asa bune, rele cum sunt).

Bran Cristina (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Card de credit

15 Iunie 2010

Buna ziua, vreau sa avertizez si pe alti clienti BCR posesori ai unui card de credit care vor sa renunte la un moment dat la acest produs ca desi vor rambursa integral creditul, dobanda si comisioanele aferente nu vor primi de la BCR nici o adeverinta ca acest credit a fost inchis si rambursat integral.Vor fi nevoiti sa astepte 35 de zile pana cand cererea de inchidere a acestui card de credit va fi operata la biroul de credit. Va intreb daca este legal si corect ca timp de 35 de zile din momentul in care clientul si-a onorat toate obligatiile fata de BCR el sa apara la Biroul de credit cu acest produs si sa nu primeasca nici macar o adeverinta de la BCR din moment ce a ramburast integral creditul, a predat cardul, a facut cerere de inchidere card de credit?

alina alina (Suceava, Suceava)

BCR - Card de credit

08 August 2009

subsemnatul nicolae alexandru, pensionar din bucuresti, str schitului 11 ap 13 sect 3, va aduc la cunostinta fapte incredibile de care am avut parte din partea unei banci de traditie din romania -bcr - cu nr 300003676/23.07 2007 de la agentia bcr hunedoara hateg, am primit o notificare prin care eram anuntat ca in calitate de creditor la contractul 966/20.12.2006, sunt restant cu o anumita suma de bani...in conditiile in care in viata mea nu am pus vreodata piciorul in acest orasel de provincie de care nu ma leaga absolut nimic -eu fiind bucurestean, iar toate rudele, prietenii si cunostintele fiind in bucuresti si constanta - acum un an am facut mai multe demersuri la aceasta agentie din hateg hunedoara, prin corespondenta electronica, aratandu-le pur si simplu ca nu eu sunt persoana cautata care chipurile a girat pe un individ care ia pacalit si a uitat sa le plateasca... - am crezut ca totul a fost rezolvat, pentru ca in cele din urma, am primit scuzele celor de la acea agentie...insa nu a fost asa - spre surprinderea mea, astazi, am primit de la coface romania, lider de piata in colectarea creantelor, o notificare de plata pe numele meu, care in numele bcr, ma someaza sa achit urgent cei aproape 500 lei ce reprezinta datoria care s-a constituit la contractul de credit bancar nr 966, neachitat de un anume dabucean daniel cozmin, in calitate de imprumutat la bcr hateg si unde eu as avea calitatea de girant, prin care chipurile mi-as fi asumat obligatia de a garanta in solidar cu debitorul, la plata sumelor datorate... -cu aceasta ocazie am aflat ca pe individ i-l cheama dabucean daniel cozmin, nume care nu-mi spune nimic... avand in vedere - 1. ca in viata mea nu am trecut prin hateg si in consecinta- semnatura pe acel contract NU ESTE A MEA - 2. ca nu i-l cunosc pe cel imprumutat de banca si prin urmare nu giram un necunoscut - 3. subsemnatul sunt pensionar din anul 2001... creditul s-a dat in 2007, cei din agentie oare cum au acceptat ca girant un biet pensionar cu buletin de bucuresti venit ca sa-i tepuiasca - 4. nu stiu si nu ma intereseaza ce documente sunt necesare unui asemenea imprumut, dar ce simplu ar fi fost pentru directorul coordonator si supervizorul credite de la agentie ca persoana cautata de ei si numita tot nicolae alexandru ca si pe mine,sa foloseasca toate datele de identificare direct din contractul de credit 966/20.12 2006, unde in mod cert au - data si locul nasterii, - parintii, - si mai ales...codul numeric personal - precum si un specimen de semnatura( care evident nu poate fi a mea) surpriza- recuperatorii de la coface ma someaza luna trecuta sa platesc creditul, care tot creste precum fat-frumos... vazand ca reaua credinta persista la cei de la agentia hateg, am facut o reclamatie bancii centale bcr-la contact.center@bcr.ro... aici o alta dilema pentru mine...- dna. laura adriana niculescu imi cerea insistent sa-i dau codul numeric personal ca si cand ei nu l-ar avea.oare de ce? sau credea ca s-a intalnit hotul cu prostul... iata ca a trecut mai mult de o luna si niciun raspuns de la centru.... -pentru lipsa de profesionalism si crasa superficialitate, ii invinovatesc atat pe directorul coordonator al activitatii de retail, cat si pe supervizorul credite si back office retail de la agentia hateg piata unirii 48, de lipsa de profesionalism si crasa superficialitate va aduc acest fapt la cunostinta dvs si imi mai rezerv dreptul ca aceste grave erori sa le mediatizez si la tv, sa le fac publicitate negativa de care nu cred ca tocmai in aceste vremuri aveau nevoie cu deosebita stima, al dv unul dintre foarte multele persoane care are numele de nicolae alexandru

alexandru nicolae (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus