Vocea clientului BCR - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Card de credit

23 August 2021

Desi am card inrolat in 3D si mai toate tranzactiile online necesita o parola statica si una primita prin Sms, in data de 21.08.2021 am avut neplacuta surpriza sa fiu debitat cu 3 tranzactii consecutive (100$, 200$ si 1000$) de catre o aplicatie de incarcare masini electrice, fara ca banca sa verifice nimic....Am reusit sa vb cu cei de la banca, mi au blocat cardul si am facut un aviz de refuz plata pentru a nu se face decontarea sumelor (dupa cum au spus cei de la callcenter).A 2 a zi surpriza : cu toate demersurile facute,tranzactiile au fost mutate de la sume blocate la cheltuieli realizate cu comisioanele aferente care nu sunt deloc mici (aprox 110 Ron in total), iar la telefon mi s a explicat sec, ca BCR nu poate bloca, impiedica nici o tranzactie chiar daca e posibil frauduloasa (si uite cum este lasat clientul pe mana hackerilor si a birocratiei - sa faca cereri, sesizari.....plangeri si stiti vb aia : si cu banii luati si....)Dupa discutii si cu cei de la aplicatia care a generat tranzactiile (au recunoscut ca au avut mari probleme la sistemul de securitate la tranzactii) banii au fost inapoiati, dar fiind vb de tranzactii in $, am "beneficiat" de aceleasi comisioane generoase (inca 110 ron)! Vreau sa marturisesc ca am fost f dezamagit de reactia BCR ului pt ca pana la aceste probleme, consideram ca detinerea unui card de credit presupune riscuri f mici, banca avand f multe instrumente de a impiedica fraudele si de a impiedica tranzactii frauduloase, mai ales cand acestea le sunt semnalate (altor colegi care utilizeaza aceasta aplicatie, le au fost refuzate platile de catre banca, fiind considerate tranzactii dubioase....).Desi contactati telefonic, cei de la BCR nu au gasit rezolvare la aceste probleme, iar eu ca si client fidel m am ales cu o pierdere de aproximativ 220 Ron .Multumesc BCR! Sunteti cei mai tari! :(

Emil Costin Negut (, Bucuresti)

BCR - Card de credit

01 August 2017

Justificarea notelor: 1 la transparenta costurilor deoarece BCR a eliminat rambursarea 1% si 2% (datorita careia se numea Bun De Plata) fara notificare, chiar consultantii nu ofereau explicatii; deoarece calculul dobanzii in situatia intarzierii rambursarii nu este explicat clar, incat chiar si functionarii confirma calculul gresit al clientului; vezi si ultimul paragraf 1 la timpul de asteptare deoarece semnarea contractului de catre titularul cardului auxiliar a durat 2 ore fiinds aplicatia IT functiona absurd; la orice petitie astepti cel putin 28 zile raspunsul, iar daca nu este la obiect sau este absurd, faci revenire si astepti alte 28 zile, iar raspunsurile sunt identice, incat nu stii cu care reclamatie corespund 1 la functionari deoarece fiecare iti da alta informatie (unitati si Call Center); de asemenea, in unitati isi declara disponibilitatea pe un subiect, te pun sa astepti la rand, ca apoi sa-si decline competenta pe acelasi subiect, deci ai asteptat degeaba 1 la procedura, deoarece exista o campanie concertata de dezinformare a clientului prin toate mijloacele: consultanti din unitati si Call Center, miniextras ATM (schimbare de semnificatie a rubricilor neexplicata clientului, si necunoscuta de catre consultanti, chiar valori numerice eronate, etc.), internet banking (soldul de rambursat sistematic eronat, sistematic indicate rambursari false), incat si cel mai vigilent client (capabil de reverse-engineering pe extrase) ajunge sa plateasca dobanzi/comosionane/etc. neprevazute, deoarece a fost indus in eroare Revin cu detalii

Eduard STANESCU (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Card de credit

19 Iunie 2017

Buna ziua! Sunt client la BCR din anul 2012, la inceput cu un card de student, ulterior am imbnatatit portofoliul de produse detinure (depozite, fonduri de investitii, asigurari, card de credit, IB). Sunt foarte multumit de serviciile oferite, o banca serioasa. Am accesat un card de credit, am primit cardul in 4 zile, plus ca au o campanie de toate in rate cu dobanda 0%. Foarte multumit! Recomand!

Ciprian Gabriel (Rasnov, Brasov)

BCR - Card de credit

01 Septembrie 2015

In luna Iulie a anului 2011 am solicitat emiterea unui card de credit Mastercard Gold, garantat cu depozit colateral. Limita de credit a fost de 2500 EUR pe cand depozitul colateral de 3000 EUR. Motivul principal al solicitarii a fost folosirea beneficiilor oferite de card, precum accesul la business lounge-ul Otopeni, discount-uri la magazine si asa mai departe. In Luna August 2015 am solicitat inchiderea acestui card, respectiv tragerea celor 2500 EUR din depozitul colateral care acum era in cuantum de 3150 EUR. Mi s-a spus ca este imposibil si ca trebuie sa achit eu 2500 EUR dupa care BCR va debloca suma aferenta depozitului colateral in 2-3 zile. Acest lucru dupa parerea mea este complet absurd, incoerent si complet ilogic. Trecand peste acest lucru, am achitat 2500 EUR pentru a inchide cardul si m-am prezentat la BCR pentru a completa cererea de inchidere a cardului de credit si a solicita deblocarea depozitului colateral. Am constatat cu stupoare maxima faptul ca functionarele BCR m-au informat ca dureaza 30 de zile deblocarea depozitului, de la 2-3 zile cat dura initial cand am intrebat. In plus, motivarea a fost ca poate mai exista tranzactii in decontare. Le-am intrebat respectuos daca acum exista sume blocate pe card si raspunsul a fost ca nu. Au spus ca poate vor mai fi pana cand se inchide cardul. Le-am rugat sa blocheze cardul pe loc. L-au blocat. Am intrebat din nou acum de ce mai dureaza 30 de zile daca nu exista tranzactii in decontare iar cardul este blocat. Raspuns: "Domnule, asta e procedura, ce nu intelegeti?!" Un astfel de raspuns si o astfel de abordare nu este sub nicio forma demna de vreun respect. Aceasta procedura este complet inutila, ilogica si aberanta. Mai mult decat atat, abordarea fata de clienti este de o impertinenta rara. Practic ei din blocati banii oamenilor fara niciun motiv, iar cand li se invoca faptul ca ceea ce fac este ilogic, intervina caseta cu "Asta e procedura". Traim in 2015 nu in 1990, putem plasa banii oriunde in Europa si cu certitudine nu in Romania. Cu atat mai putin la BCR. Aceasta experienta s-a petrecut la BCR Sucursala Unirea.

Andrei Serban (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Card de credit

13 Februarie 2014

Procedura de acordare a fost simpl? (asta pentru c? am garantat creditul cu depozit colateral - am primit linie de credit 90% din valoarea depozitului - f?r? complica?ii cu adeverinte de venit etc.). Au fost mici probleme la introducerea datelor în sistem, dna consilier urm?rea instruc?iunile din work-flow ?i nu putea s? mearg? mai departe. Probabil cei de la IT modificaser? soft-ul ?i uitaser? s?-i anun?e pe ceilal?i bie?i func?ionari. Într-un final, împreun? cu directorul sucursalei, a reu?it s? p?c?leasc? sistemul ?i s? mearg? mai departe. Aprobarea s-a f?cut în cca 36 ore (deh, garantat cu depozit, nu prea ai ce analiza), iar cardul a venit repede, în 4 zile. De men?ionat c? vine inactiv ?i trebuie sunat la nr de pe spate pt a fi activat. Dar operatorul nu te întreab? decât vreo 3 chestiuni (cnp, nume, adres?, r?sp la o întrebare secret?) ?i gata.

Vulpe Alexandru (, )

BCR - Card de credit

07 Februarie 2011

La ultimul extras de plata am fost instiintat ca trebuie sa achit suma minima de 51.03 lei. Pentru ca aveam in cont suma de 16 lei, am depus suma de 40 de lei astfel sa achit dobanda lunara la cardul de credit. Dupa data scadenta primesc mesaj pe telefon ca datorez o taxa de penalizare de 30 de lei pentru restul de plata de 11 lei. Am luat legatura cu banca care mi-a comunicat ca banii pe care ii aveam in cont trebuia sa-i scot din bancomat si sa-i dau inapoi la casierie pentru a achita suma integral. Moment in care logic vorbind, i-am comunicat domnisoarei ca e practic acelasi lucru din moment ce banii ii aveam in cont si ca puteau foarte bine sa-i ia de acolo. Mi se pare o japca pe fata ce face BCR cu aceasta taxa, dupa care tot printr-o adresa trimisa de ei ma santajeaza practic cu Biroul de Credite daca nu platesc penalizarea

Cezar Bardas (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus