top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de credit BCR

Card de credit BCR

Scor: 1.8 | 12 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    N NNicoleta Nicoleta
    Card de credit de la BCR

    Abuzuri

    Buna ziua! Nu mi se pare normal sa mi organizați mie cheltuiala banilor mei. Cum sa obligați o persoana sa cheltuie 8 lei lunar că să nu i luați 10 lei? Mizați pe oboseala oamenilor?????

    03-10-2023

    E NEmil Costin Negut
    Card de credit de la BCR

    Înșelătorie card credit

    De câteva zile am o problema pe care nu au fost în stare să o rezolve 3 operatori callcenter și nici mesajele repetate în George nu au fost de mare ajutor:( .La cardul de credit o sumă încasată pe cardul de creit de 1500 Ron nu a fost scăzută din soldul scadent pe 24.08.2024l3 și nici un reprezentant al băncii nu reușește să mi explice ce se întâmplă....ba mai mult, îmi comunica din sistem că suma este scăzută din soldul respectiv, deși suma comunicată telefonic, nu corespunde cu suma regăsită în George (menționez că în George acest sold scadent se actualizează la fiecare rambursare și luna aceasta s a actualizat de 3 ori cu 3 sume de 600, 50 și 50, dar suma de 1500 nu a fost luată în calcul).Problema este că eu nu am la dispoziție nici un instrument pt a ști care este de fapt valoarea soldului scadent pe 24 august pt a putea rambursa suma corecta, fara să plătesc dobânzi penalizatoare....Sa fie incompetență sau un șiretlic de a înșela clienții?...lucru, care nu pare să. fie străin de BCR!????????????????

    05-08-2023

    A AAndrei Andrei
    Card de credit de la BCR

    Banca care acorda credite la cine vor..

    Banca care acorda credite ...la cine vor ei..,sau caută motive sa nu acorde..nu recomand BCR

    22-05-2023

    E NEmil Costin Negut
    Card de credit de la BCR

    Desi am card inrolat in

    Desi am card inrolat in 3D si mai toate tranzactiile online necesita o parola statica si una primita prin Sms, in data de 21.08.2021 am avut neplacuta surpriza sa fiu debitat cu 3 tranzactii consecutive (100$, 200$ si 1000$) de catre o aplicatie de incarcare masini electrice, fara ca banca sa verifice nimic....Am reusit sa vb cu cei de la banca, mi au blocat cardul si am facut un aviz de refuz plata pentru a nu se face decontarea sumelor (dupa cum au spus cei de la callcenter).A 2 a zi surpriza : cu toate demersurile facute,tranzactiile au fost mutate de la sume blocate la cheltuieli realizate cu comisioanele aferente care nu sunt deloc mici (aprox 110 Ron in total), iar la telefon mi s a explicat sec, ca BCR nu poate bloca, impiedica nici o tranzactie chiar daca e posibil frauduloasa (si uite cum este lasat clientul pe mana hackerilor si a birocratiei - sa faca cereri, sesizari.....plangeri si stiti vb aia : si cu banii luati si....)Dupa discutii si cu cei de la aplicatia care a generat tranzactiile (au recunoscut ca au avut mari probleme la sistemul de securitate la tranzactii) banii au fost inapoiati, dar fiind vb de tranzactii in $, am "beneficiat" de aceleasi comisioane generoase (inca 110 ron)! Vreau sa marturisesc ca am fost f dezamagit de reactia BCR ului pt ca pana la aceste probleme, consideram ca detinerea unui card de credit presupune riscuri f mici, banca avand f multe instrumente de a impiedica fraudele si de a impiedica tranzactii frauduloase, mai ales cand acestea le sunt semnalate (altor colegi care utilizeaza aceasta aplicatie, le au fost refuzate platile de catre banca, fiind considerate tranzactii dubioase....).Desi contactati telefonic, cei de la BCR nu au gasit rezolvare la aceste probleme, iar eu ca si client fidel m am ales cu o pierdere de aproximativ 220 Ron .Multumesc BCR! Sunteti cei mai tari! :(

    23-08-2021

    E SEduard STANESCU
    Card de credit de la BCR

    Justificarea notelor: 1

    Justificarea notelor: 1 la transparenta costurilor deoarece BCR a eliminat rambursarea 1% si 2% (datorita careia se numea Bun De Plata) fara notificare, chiar consultantii nu ofereau explicatii; deoarece calculul dobanzii in situatia intarzierii rambursarii nu este explicat clar, incat chiar si functionarii confirma calculul gresit al clientului; vezi si ultimul paragraf 1 la timpul de asteptare deoarece semnarea contractului de catre titularul cardului auxiliar a durat 2 ore fiinds aplicatia IT functiona absurd; la orice petitie astepti cel putin 28 zile raspunsul, iar daca nu este la obiect sau este absurd, faci revenire si astepti alte 28 zile, iar raspunsurile sunt identice, incat nu stii cu care reclamatie corespund 1 la functionari deoarece fiecare iti da alta informatie (unitati si Call Center); de asemenea, in unitati isi declara disponibilitatea pe un subiect, te pun sa astepti la rand, ca apoi sa-si decline competenta pe acelasi subiect, deci ai asteptat degeaba 1 la procedura, deoarece exista o campanie concertata de dezinformare a clientului prin toate mijloacele: consultanti din unitati si Call Center, miniextras ATM (schimbare de semnificatie a rubricilor neexplicata clientului, si necunoscuta de catre consultanti, chiar valori numerice eronate, etc.), internet banking (soldul de rambursat sistematic eronat, sistematic indicate rambursari false), incat si cel mai vigilent client (capabil de reverse-engineering pe extrase) ajunge sa plateasca dobanzi/comosionane/etc. neprevazute, deoarece a fost indus in eroare Revin cu detalii

    01-08-2017

    C GCiprian Gabriel
    Card de credit de la BCR

    Buna ziua! Sunt client

    Buna ziua! Sunt client la BCR din anul 2012, la inceput cu un card de student, ulterior am imbnatatit portofoliul de produse detinure (depozite, fonduri de investitii, asigurari, card de credit, IB). Sunt foarte multumit de serviciile oferite, o banca serioasa. Am accesat un card de credit, am primit cardul in 4 zile, plus ca au o campanie de toate in rate cu dobanda 0%. Foarte multumit! Recomand!

    19-06-2017

    A SAndrei Serban
    Card de credit de la BCR

    In luna Iulie a anului 2

    In luna Iulie a anului 2011 am solicitat emiterea unui card de credit Mastercard Gold, garantat cu depozit colateral. Limita de credit a fost de 2500 EUR pe cand depozitul colateral de 3000 EUR. Motivul principal al solicitarii a fost folosirea beneficiilor oferite de card, precum accesul la business lounge-ul Otopeni, discount-uri la magazine si asa mai departe. In Luna August 2015 am solicitat inchiderea acestui card, respectiv tragerea celor 2500 EUR din depozitul colateral care acum era in cuantum de 3150 EUR. Mi s-a spus ca este imposibil si ca trebuie sa achit eu 2500 EUR dupa care BCR va debloca suma aferenta depozitului colateral in 2-3 zile. Acest lucru dupa parerea mea este complet absurd, incoerent si complet ilogic. Trecand peste acest lucru, am achitat 2500 EUR pentru a inchide cardul si m-am prezentat la BCR pentru a completa cererea de inchidere a cardului de credit si a solicita deblocarea depozitului colateral. Am constatat cu stupoare maxima faptul ca functionarele BCR m-au informat ca dureaza 30 de zile deblocarea depozitului, de la 2-3 zile cat dura initial cand am intrebat. In plus, motivarea a fost ca poate mai exista tranzactii in decontare. Le-am intrebat respectuos daca acum exista sume blocate pe card si raspunsul a fost ca nu. Au spus ca poate vor mai fi pana cand se inchide cardul. Le-am rugat sa blocheze cardul pe loc. L-au blocat. Am intrebat din nou acum de ce mai dureaza 30 de zile daca nu exista tranzactii in decontare iar cardul este blocat. Raspuns: "Domnule, asta e procedura, ce nu intelegeti?!" Un astfel de raspuns si o astfel de abordare nu este sub nicio forma demna de vreun respect. Aceasta procedura este complet inutila, ilogica si aberanta. Mai mult decat atat, abordarea fata de clienti este de o impertinenta rara. Practic ei din blocati banii oamenilor fara niciun motiv, iar cand li se invoca faptul ca ceea ce fac este ilogic, intervina caseta cu "Asta e procedura". Traim in 2015 nu in 1990, putem plasa banii oriunde in Europa si cu certitudine nu in Romania. Cu atat mai putin la BCR. Aceasta experienta s-a petrecut la BCR Sucursala Unirea.

    01-09-2015

    V AVulpe Alexandru
    Card de credit de la BCR

    Procedura de acordare a

    Procedura de acordare a fost simpl? (asta pentru c? am garantat creditul cu depozit colateral - am primit linie de credit 90% din valoarea depozitului - f?r? complica?ii cu adeverinte de venit etc.). Au fost mici probleme la introducerea datelor în sistem, dna consilier urm?rea instruc?iunile din work-flow ?i nu putea s? mearg? mai departe. Probabil cei de la IT modificaser? soft-ul ?i uitaser? s?-i anun?e pe ceilal?i bie?i func?ionari. Într-un final, împreun? cu directorul sucursalei, a reu?it s? p?c?leasc? sistemul ?i s? mearg? mai departe. Aprobarea s-a f?cut în cca 36 ore (deh, garantat cu depozit, nu prea ai ce analiza), iar cardul a venit repede, în 4 zile. De men?ionat c? vine inactiv ?i trebuie sunat la nr de pe spate pt a fi activat. Dar operatorul nu te întreab? decât vreo 3 chestiuni (cnp, nume, adres?, r?sp la o întrebare secret?) ?i gata.

    13-02-2014

    C BCezar Bardas
    Card de credit de la BCR

    La ultimul extras de pla

    La ultimul extras de plata am fost instiintat ca trebuie sa achit suma minima de 51.03 lei. Pentru ca aveam in cont suma de 16 lei, am depus suma de 40 de lei astfel sa achit dobanda lunara la cardul de credit. Dupa data scadenta primesc mesaj pe telefon ca datorez o taxa de penalizare de 30 de lei pentru restul de plata de 11 lei. Am luat legatura cu banca care mi-a comunicat ca banii pe care ii aveam in cont trebuia sa-i scot din bancomat si sa-i dau inapoi la casierie pentru a achita suma integral. Moment in care logic vorbind, i-am comunicat domnisoarei ca e practic acelasi lucru din moment ce banii ii aveam in cont si ca puteau foarte bine sa-i ia de acolo. Mi se pare o japca pe fata ce face BCR cu aceasta taxa, dupa care tot printr-o adresa trimisa de ei ma santajeaza practic cu Biroul de Credite daca nu platesc penalizarea

    07-02-2011

    B CBran Cristina
    Card de credit de la BCR

    Prostia, jecmaneala pe f

    Prostia, jecmaneala pe fata si nesimtirea fara margini trebuie taxate pe fata si in niciun caz tolerate. Cele trei caracteristici functioneaza "ireprosabil" la angajatii BCR sucursala Victoriei, care nu stiu ca, potrivit comunicatului emis chiar de catre banca lor: "Comisionul de depunere de numerar pentru plata ratelor la credit nu se mai percepe. Indiferent daca rambursarea se efectueaza de catre imprumutat, coplatitor, tert si indiferent cand are loc (la data scadentei, inainte, dupa sau ca rambursare anticipata), comisionul este zero. Concret daca ai doar buletinul la tine fara sa ai si hartia prin care esti instiintat de rata la credit, ti se percepe comision, la fel, daca nu esti titularul contului. Dumnealor, in data de 19 iulie 2010, vor sa-ti percepa acel comision, care a devenit ilegal de o luna!!! Comportament aberant, lipsit de profesionalism si de minime cunostine in ceea ce priveste politica propriei banci si legile din Romania (asa bune, rele cum sunt).

    19-07-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie