Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului BCR Leasing - Leasing auto

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR Leasing - Leasing auto

23 Iunie 2017

Am avut nefericita ocazie sa solicit o oferta de leasing de la BCR Leasing, desi in prima faza lucrurie au functionat normal, am primit oferta informativa, am solicitat reanalizarea ei, am primit oferta reanalizata, am acceptat, am depus toate documentele solicitate. D.p.d.v al analizei financiare, totul in regula, acceptat de catre ei, la momentul in care mai trebuia doar semnat contractul, mi s-a transmis ca oferta trebuie reanalizata si am asteptat o saptamana,cu nenumarate telefoane si emailuri ca intr-un final sa mi se spuna ca oferta nu a fost aprobata si pretul se majoreaza cu cca 20%, fara a primi o explicatie clara pentru aceasta modificare, ci doar ca toate ofertele transmise initial au caracter informativ. Este inacceptabil ce se intalmpla in cadrul acestei companii de leasing

Catalin Boiceanu (Bucuresti, Bucuresti)

BCR Leasing - Leasing auto

30 Aprilie 2017

Am avut parte de o experienta foarte neplacuta in ceea ce priveste relatia cu BCR Leasing, Am vrut sa achizitionez in leasing o combina agricola second hand. Pretul pe care-l obtinusem era foarte bun pentru mine si m-am grabit sa ofer leasingului toate actele si avansul cerut pentru a demara cat mai repede procedurile.Am primit aprobarea pentru contractul de leasing, am semnat contractul, am facut plata avansului, am incheiat asigurarea si cei de la leasing au facut evaluarea produsului. Si apoi a inceput circul: s-a tot intarziat plata efectiva la vanzator pana cand nu au avut dovada ca vanzatorul nu a platit combina la randul lui(nu se practica nicaieri treaba asta- vanzatorul avea factura . daca eu nu mai vreau sa cumpar combina, vanzatorul ramane pe stoc cu o combina si cu banii blocati). In final sunt anuntat ca plata se va face a doua zi, Vorbesc cu furnizorul si-mi aranjez transportul. In ziua cu pricina la ora 10 dimineata vanzatorul este anuntat ca plata este pe rol. La ora 13 sunt sunat de la BCR Leasing si-mi spun ca ei renunta la contract invocand o poveste cu iz politist intre ei si tatal vanzatorului. Dupa multa alergatura si presiuni am reusit sa-mi recuperez de la BCR leasing banii de avns dar inca nu am recuperat banii de prima de asigurare si banii de evaluare. Nu mi se pare normal ca un client onest sa fie tratat astfel. O dovada de profesionalism ar fi fost sa am un raspuns corect inainte de semnarea contractului. NU mai pierdeam timp si ma orientam spre o alta varianta financiara. Campania bate la usa si eu inca alerg dupa o solutie de finatare a achizitiei. Am pierdut aproape 2 luni din cauza neseriozitatii BCR Leasing. Am cat de cat noroc ca vanzatorul m-a inteles si nu vinde combina. Este un caz de omenie pentru ca si el este blocat cu banii dati pe ea. Are un bun in curte pe care i-l cer multi clienti cu banii jos si el il pastreaza pentru mine. In concluzie: BCR Leasing= lipsa de profesionism

Valentin Lucian Taru (Craiova, Dolj)

BCR Leasing - Leasing auto

07 Noiembrie 2010

Buna ziua. Am un contract de leasing la BCR si am avut surpriza ca dupa niciun an de la semnarea contractului dobanda contractului sa creasca, desi dobanda era fixa. Astazi, cand mai am cateva luni ma tot intreb, oare nu ar fi trebuit sa scada dobanda asa cum in 2007 a crescut respectand variatia indicilor de pa piata bancara europeana? Am vazut ca cei de la Unicredit au rezolvat situatia in urma sesizarii dv. Poate rezolva si cei de la BCR. Faza este ca acei indici care au majorat dobanda nu-i stiu nici acum, la final de contract. Am tot solicitat sa mi se spuna care sunt acei indici, pana astazi nimeni nu mi-a raspuns in acest sens.

Bogdan Militaru (Bucuresti, Bucuresti)

BCR Leasing - Leasing auto

03 Septembrie 2010

In aprilie 2008 am preluat cu contract de novatie un autoturism Opel Combo in leasing. Atunci nu mi s-a eliberat si un exemplar din Contractul de leasing initial pentru a vedea si compara daca beneficiez de aceleasi conditii contractuale (nestiinta mea la acel moment). In noiembrie 2009 am solicitat o reesalonare de rate pe 1 an de zile datorita cresterii valorii ratei lunare din cauza diferentelor de curs valutar mari calculate ca diferenta intre curs EUR la data contractarii si curs EUR la data emiterii facturii.Tot in acea luna urma sa reinnoiesc si RCA si revizia de 15.000 KM. Mi s-a trimis un formular sa-l completez si am asteptat cca. 2 luni pana cand am dat un telefon si mi s-a spus ca s-a respins cererea. Daca nu se putea si nu agreau reesalonari, de ce mai completam formulare degeaba. Am mai achitat cu intarzieri partiale din rate. In luna februarie 2010 am revenit cu solicitarea de reesalonare rate din cauza dificultatilor economice, am achitat in martie si polita Casco si am ramas iarasi in urma cu ratele asteptand sa fiu contactat pentru reesalonare rate. La inceputul lunii aprilie am sunat la telefon sa aflu de stadiul cererii mele, insa mi s-a spus ca dosarul a fost dat la firma de recuperare, desi tot pe data de 01 aprilie mi s-a mai emis o factura nejustificat. Pe data de 16 aprilie au venit de la o firma de recuperare cu un proces verbal sa ridice masina spunandu-mi cu nu trebuia sa mi se mai emita factura pe aprilie si ca pe baza acelui PV pot inchide la Primaria datoria cu impozit auto. Reprezentantul acelei firme mi-a spus printre altele ca la cum arata masina-in 2 ani- 30000 KM, foarte bine intretinuta, si cu 3000 EUR daca o revand isi recupereaza banii. De atunci nu am mai stiut nimic, nu m-a sunat nimeni sa inchidem contractul sau sa-l preia altcineva, eu nu am mai beneficiat de folosinta acestei masini, iar in luna august am primit o factura cu prestari servicii colectare debit de 2400 RON. Ceea ce am suportat cu aceasta firma care si cand sunam la telefon mi se vorbea pe un ton de parca as fi fost ultimul om, la cereri nu mi se raspundea, m-a stresat efectiv si am renuntat la acea masina fara nici un regret. Nu cred ca in ziua de azi mai procedeaza cineva asa, doar sa incheie contractul, sa-si realizeze vanzarea si apoi sa nu te mai consilieze nimeni, sa gasim impreuna modalitati de rezolvare a problemelor. Probabil ca le convine sa lase cereri in asteptare, deoarece clientul neplatind ratele si asteptand acumuleaza penalitati mai mari decat ratele restante (in cazul meu la 2000 ron restante aveam 1000 ron penalitati). Este normal sa nu mai apuci sa achiti rata daca platesti mai multe penalitati. As dori sa stiu daca eu mai apar ca utilizator in acel contract sau ce s-a intamplat cu masina pe care am predat-o, cine o foloseste?

ELENA CARMEN TUDOR (Azuga, Prahova)

BCR Leasing - Leasing auto

23 Februarie 2010

Raspuns pentru domnul Militaru BCR Leasing IFN aprecieaza in mod deosebit comportamentul de plata al tuturor partenerilor care se achita cu constiinciozitate de obligatiile asumate prin contractul de leasing, cu atat mai mult pe al celor care doresc sa se achite de obligatii in avans. Compania noastra isi cere scuze pentru situatia creata si asigura clientul ca aceasta s-a remediat si ca penalitatile necuvenite au fost stornate. Multumim clientului pentru intelegere si il asiguram ca BCR Leasing IFN face eforturi permanente de optimizare a serviciilor pentru utilizatori. BCR Leasing

(Bucuresti, Bucuresti)

BCR Leasing - Leasing auto

23 Februarie 2010

Raspuns pentru doamna Girmacea BCR Leasing manifesta deschidere fata de problemele clientilor sai de buna credinta care au dificultati in onorarea obligatiilor de plata. De aceea, invitam clientul sa ia legatura cu BCR Leasing, Directia Derulare Contracte, pentru clarificarea operatiunilor deja derulate si eventual pentru cautarea unei solutii de rezolvare a situatiei. BCR Leasing

(Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus