Ce se intampla cu comisioanele lunare daca platesc anticipat creditul?


Intrebare:

Am luat un credit de la OTP Bank de 60 000 chf. La calculul ratei, banca are comision de administrare cont de 180 chf lunar. Daca platesc mai multe rate odata imi mai opresc comisionul de administrare?

Enuta Madalin, Ploiesti

OTP Bank nu percepe clientilor comision de administrare pentru contul curent.

Cel mai probabil este vorba de comisionul de administrare lunar aplicat creditului. Acest comision se aplica lunar la soldul creditului si se achita odata cu rata. In cazul rambursarilor anticipate, o parte din suma rambursata este destinata rambursarii principalului.

In consecinta, soldul creditului va fi mai mic, dobanda lunara calculata va fi mai mica si comisionul lunar aplicat la sold va fi mai mic, rezultand astfel o rata lunara mai mica (perioada de rambursare ramane acceasi).

Comisionul de administrare lunar nu se percepe in avans pentru suma rambursata anticipat.


Distribuie articolul




ALTE ARTICOLE - Credite nevoi personale


Creditele de consum intra in primavara cu discounturi
Creditele de consum intra in primavara cu discounturi

Mai multe banci isi asteapta in aceasta perioada clientii cu dobanzi mai mici la creditele de nevoi personale si avantaje colaterale.

3 Martie 2021 | Credite nevoi personale

Creditele online devin tot mai populare
Creditele online devin tot mai populare

Cu documentele de identitate la indemana, un dispozitiv cu camera pentru identificare si documentatia semnata electronic pe e-mail sau in cont, sunteti pregatiti pentru acordarea unui imprumut online. Conso va ofera cateva exemple concrete de aplicatii online pentru un credit.

3 Februarie 2021 | Credite nevoi personale

Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?

Autoritatile au extins si in 2021 masura suspendarii ratelor la credite, dar cei care au solicitat-o deja anul trecut vor putea sa prelungeasca conditionat acest moratoriu.

6 Ianuarie 2021 | Credite nevoi personale

CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii
CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii

Concilierile dintre IFN-uri si clientii acestora au rezultate slabe, chiar si dupa cinci ani de la infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar. Desi cererile adresate IFN-urilor sunt cu aproape 60% mai multe decat anul trecut, acestea au acceptat spre negociere doar 22 de solicitari ale consumatorilor.

16 Noiembrie 2020 | Credite nevoi personale

Inapoi sus