Întrebare
Am facut un credit la Provident acum 3 luni. Plata am facut-o la timp, dar de 2 saptamani nici un reprezentant nu mai vine acasa sa -mi platesc rata (se face saptamanal la domiciliul clientului) si nici nu mai raspund la telefon.
Pot rezil
Este posibil ca respectivul reprezentant cu care ati colaborat sa isi fi schimbat numarul de telefon sau sa nu mai colaboreze cu Provident. De aceea, este recomandabil sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii al Provident Financial Romania la numarul de telefon (prefix local) 9877 (apel cu tarif normal) pentru a putea stabili o intalnire cu un nou reprezentant care va veni sa va incaseze ratele la o data convenabila.
Daca doriti sa restituiti integral imprumutul dumneavoastra inainte de termen, luati legatura cu Provident, fie prin telefon, fie direct la sucursala din orasul dumneavoastra. In acest caz, veti beneficia de o reducere a costurilor totale, conform formulei de la articolul 8 din contractul de credit.
Imprumuturile Provident nu au penalitati pentru intarzierile la plata, astfel incat in cazul dvs nu veti plati nimic in plus fata de costurile agreate prin contract.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News