CSSPP a adus in dezbatere publica un proiect de norma privind marketingul prospectului schemei de pensii facultative. Aceasta relaxeaza reglementarea in zona brokerilor de pensii private.
Noul act normativ va actualiza reglementarile existente in prezent cu privire la activitatile de marketing in sistemul pensiilor facultative.
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) aduce imbunatatiri in ceea ce priveste procesul de autorizare sau avizare a entitatilor reglementate si supravegheate din aceasta piata, in concordanta cu gradul actual de dezvoltare al acesteia.
Proiectul actului normativ aduce noutati în ceea ce priveste autorizarea brokerilor de pensii private pentru desfasurarea activitatii de marketing al prospectului schemei de pensii facultative. Astfel, s-a eliminat obligativitatea autorizarii initiale a acestora in Pilonul II.
De asemenea, se vor introduce prevederi referitoare la reavizarea agentilor de marketing persoane fizice o data la 4 ani, precum si interdictia ca acestia sa fie implicati in transferul participantilor intre fondurile de pensii facultative.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News