Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Detalii

Ungurii amendeaza bancile pentru ca nu rezolva rapid reclamatiile consumatorilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Banca Nationala a Ungariei a amendat o serie de banci pentru deficientele identificate in modul de solutionare a reclamatiilor primite de la clienti.

Actiunea banciii centrala a fost motivata de numeroasele plangeri primite, cu privire la administrarea defectuoasa a reclamatiilor primite de catre banci.

In urma unor inspectii, Banca Nationala a Ungariei a descoperit incalcari grave ale drepturilor consumatorilor la 3 banci, care au fost apoi amendate.

La K&H Bank, termenul de raspuns al bancii a fost de peste 30 zile – depasind temenul legal - la mai mult de jumatate dintre plangerile primite. Banca s-a ales cu o amenda de 15 milioane de forinti (aproximativ 50.000 euro).

Axa Bank Europe a fost amendata cu 2 milioane de forinti, iar Banif Plus Bank a primit o amenda de 1 milion de forinti, deoarece limiteaza perioada in care consumatorii pot face reclamatii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Neogen investeste in Conso

Conso.ro anunta atragerea in structura asociativa a societatii Conso Media Group SRL a unui investitor cu experienta in online, Neogen SA. Prin achizitie directa si majorarea capitalului social, Neogen detine aproximativ 27% din Conso. Citeste mai mult

Banca Transilvania a preluat oficial Bancpost

Banca Transilvania a primit unda verde pentru integrarea Bancpost. Banca din Cluj a devenit actionar cu drepturi depline la entitatile preluate de la Eurobank Group, dupa ce a obtinut toate aprobarile necesare in acest scop. Un comunicat de presa al BT dezvaluie si detaliile tranzactiei. Citeste mai mult

Opinii recente

de Cristina Vasile

"M-au cheamat la banca sa semnez o jumatate de top de hartie si mi-au deschis si un cont de debit automat, dupa ..."

Facebook