Restrictii pentru clientii Millennium Bank in weekend

OTP Bank Romania anunta finalizarea procesului de integrare Millennium Bank, pe care a preluat-o la inceputul acestui an. Astfel, in perioada 30 octombrie - 2 noiembrie 2015, clientii bancii preluate vor avea o serie de restrictii in a utiliza produsele si servicile bancare.

Potrivit unui comunicat al OTP Bank, etapa finala a procesului de integrare consta in migrarea clientilor Millennium Bank in sistemele informationale ale OTP.

In acest scop, pentru a permite transferul final de date in sistemele OTP Bank, accesul la serviciile bancare digitale (Internet Banking, Mobile Banking si serviciul de Contact Center tranzactional) ale Millennium Bank va fi restrictionat intre 30 octombrie 2015, ora 12:00 si 2 noiembrie 2015, ora 12:00.

In plus, cardurile bancare emise de Millennium Bank nu vor mai functiona incepand din 30 octombrie, ora 17:00, in timp ce noile carduri bancare emise de OTP Bank vor fi gata de activare in data de 2 noiembrie 2015, incepand cu ora 12:00.

Bancomatele Millennium Bank vor fi scoase din functiune incepand de vineri, 30 octombrie, ora 00:00, pana luni, 2 noiembrie, ora 12:00. In schimb, reteaua de bancomate a OTP Bank va functiona in conditii normale.

Ordinele de plata vor fi acceptate in unitatile Millennium Bank Romania pana vineri, 30 octombrie, ora 12:00, se mai arata in comunicatul citat. 

Luni, 2 noiembrie 2015, unitatile bancare din reteaua teritoriala extinsa a OTP Bank Romania (inclusiv fostele unitati ale Millennium Bank) vor fi deschise publicului incepand cu ora 12:00. Lista unitatilor bancii disponibile din 2 noiembrie 2015 poate fi consultata pe website-ul companiei.

OTP Bank Romania urca pe pozitia 14 in topul bancilor

Actiunile specifice fuziunii au fost demarate in luna ianuarie 2015, in urma tranzactiei in valoare de 39 de milioane de euro prin care OTP Bank a preluat 100% a actiunilor Millennium Bank Romania. „Este un moment cheie in evolutia OTP Bank Romania, care ne apropie de obiectivul nostru strategic pe termen mediu, si anume acela de a ne clasa in top 10 banci la nivel national”, a declarat Laszlo Diosi, CEO, OTP Bank Romania.

In urma integrarii, cota de piata a OTP creste la aproximativ 2%, banca urcand pe pozitia 14 in clasamentul bancilor din Romania dupa active.

Banca si-a extins, astfel, portofoliul de clienti cu 13%, la peste 426.000 de clienti, reteaua teritoriala s-a dublat, ajungand la 125 de unitati, iar numarul de bancomate se ridica la 170, in crestere cu 35% fata de numarul anterior.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Avantajele telefonului transformat in POS pentru consumatori si comercianti
Avantajele telefonului transformat in POS pentru consumatori si comercianti

Bancile au sesizat avantajele combinarii platilor in crestere cu cardul cu obstacolele dotarii cu POS-uri in spatiile comerciale improvizate si propun aplicatii ce transforma telefonul in terminal de acceptare a platilor cu cardul.

17 Februarie 2021 | Info banci

Cum functioneaza si ce provocari aduce autentificarea stricta a clientilor in tranzactiile electronice
Cum functioneaza si ce provocari aduce autentificarea stricta a clientilor in tranzactiile electronice

Sistemul bancar autohton a implementat din ianuarie noile protocoale la nivel european pentru securizarea tranzactiilor electronice, ceea ce pentru utilizatorul obisnuit se traduce in pasi suplimentari pentru validarea unor operatiuni.

12 Ianuarie 2021 | Info banci

Scad dobanzile la credite si titluri de stat, urmeaza si cele la depozite
Scad dobanzile la credite si titluri de stat, urmeaza si cele la depozite

Dobanzile la creditele populatiei si companiilor dar si dobanzile la care se imprumuta statul au inceput anul in scadere. Vestea proasta este ca le vor urma si dobanzile la depozite.

11 Ianuarie 2021 | Info banci

CSALB: Negocierea intre parti este recomandata si de CJUE
CSALB: Negocierea intre parti este recomandata si de CJUE

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) considera ca una dintre deciziile Curtii de Justitie a Uniunii Europene ar putea determina instantele de judecata sa recomande bancilor si consumatorilor sa negocieze inainte de inceperea unui proces.

21 Decembrie 2020 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus