Millennium ofera noi servicii de private banking

Clientii Millennium Bank cu venituri ridicate pot de acum sa isi lase sumele in administrarea consilierilor de private banking ai Millennium Bank. Noul serviciu este disponibil momentan in 8 orase.


Millennium Bank a lansat serviciul Prestige, prin care va oferi clientilor cu venituri mari produse si servicii dedicate. Pentru a beneficia de acest serviciu clientii trebuie sa obtina un venit lunar de minimum 1.400 euro sau sa detina economii de cel putin 20.000 euro.

In acest sens, banca a intrat si pe piata distribuitorilor de fonduri de investitii si a semnat un parteneriat cu ING Investment Management. Millennium Bank va putea astfel sa distribuie unitati de la 15 fonduri domiciliate in Luxemburg. Pe plan local, clientii de private banking ai Millennium Bank pot investi in fondurile administrate de Pioneer Asset Management. 

Tot pentru clientii cu venituri mari, banca a dezvoltat un program exclusivist de asigurari de sanatate in parteneriat cu Eureko Asigurari.

“Grupul Millennium bcp furnizeaza acest tip de serviciu in toate tarile in care este prezent, prin urmare beneficiem de o experienta vasta pe acest segment de business”, a precizat Nuno Alves, director executiv al Millennium Bank.

Noul serviciu este disponibil in 12 sucursale ale bancii aflate in Bucuresti, Brasov, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti si Timisoara.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor
Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor

Pana pe 15 martie 2021, bancile primisera 21.825 de solicitari de suspendarea obligatiilor de plata din partea clientilor persoane fizice si juridice. Marea majoritate a acestor solicitari au venit din partea persoanelor fizice (96%) si doar 800 de cereri din partea companiilor.

15 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus