Cum i-a ajutat in mod concret Conso pe doi dintre utilizatorii sai

Doi dintre participantii la sondajul realizat in randul utilizatorilor Conso la finalul anului trecut, ne-au dat detalii despre modul in care au descoperit site-ul, cum au fost ajutati in demersurile lor de informatiile de pe site, modul in care folosesc Conso si ce ar dori dezvoltat sau imbunatatit.

Alina Ragea a descoperit facilitatile Conso cautand informatii despre credite, in perioada in care dorea sa isi achizitioneze un imobil. 

“Despre existenta Conso stiam mai de mult,  de pe internet si din discutiile cu prietenii, dar in 2020 chiar am avut nevoie de informatii si comparatii in zona de credite ipotecare si am facut mai bine cunostiinta cu site-ul“, marturiseste Alina. 

Stefan Ionita este unul dintre cei mai vechi utilizatori Conso fiind interesat in principal de fotografia de moment a cotatiilor valutare. “Cred ca folosesc Conso de 8-10 ani, nici nu mai stiu exact cum l-am descoperit. Tin deschis zilnic site-ul, in special pentru cotatiile valutare de la Saxo Bank, lucrez intr-un domeniu (leasingul) unde chiar am nevoie de un curs de schimb cat mai actualizat dar si de informatii conexe domeniului meu de interes, iar pe site gasesc si asa ceva”, povesteste Stefan.  

Alina spune ca a fost ajutata foarte mult de comparatoarele Conso dar si de posibilitatea oferita utilizatorilor de a afla informatii actualizate de la Biroul de Credit. 

“Anul trecut eram pe punctul de a cumpara un apartament (in final am cumparat chiar o casa), am fost pe la mai multe banci si acolo primeam tot soiul de date, care de multe ori se bateau cap in cap. Aici m-a ajutat foarte mult Conso, pentru ca ma uitam pe comparatoare si mergeam apoi la banca si le spuneam cam ce dobanzi aflasem eu ca se practica. Si de multe ori descopeream ca eram mai bine pregatita decat unii functionari bancari“, povesteste Alina. 

“Pot spune ca m-a ajutat enorm si facilitatea de cautare la Biroul de Credit. Eram pe punctul de a obtine o finantare diluata cu mai multe mii de lei pentru ca nu aveam inchisa situatia unui card de credit. Am decis sa reduc la minimum limita de credit pe acesta, am mers la banca si acolo am aflat ca trebuie sa astept actualizarea datelor la Biroul de Credit o luna. 
Am fost dezamagita, dar cand am ajuns acasa am intrat pe Conso si am cerut ultima situatie de la Biroul de Credit si  am descoperit ca actualizarea datelor se facuse deja astfel incat asteptarea mea s-a redus considerabil la banca. Din acel moment, am recomandat Conso si altor prieteni”, spune Alina.  

Pe langa cotatiile valutare in timp real, Stefan Ionita gaseste multe alte informatii utile pe Conso. “Folosesc si calculatoarele Conso, si comparatoarele Conso sa vad cum se misca dobanzile, urmaresc ce mai apare nou in zona economica” spune Stefan. El si-ar dori mai multe stiri din zona economica gazduite in viitor pe site, poate si o analiza asupra evenimentului zilei de cel mai mare impact asupra economiei.  

In ceea ce priveste timpul petrecut pe site si frecventa utilizarii acestuia, Alina intra zilnic in perioada in care isi cauta un credit si trebuia sa compare toate ofertele. 
“Acum nu mai intru chiar zilnic, poate saptamanal, dar in momentul in care va apare o oportunitate, voi dori sa imi fac un depozit sau sa ne facem asigurarile obligatorii, voi deveni iar utilizator zilnic” promite Alina. 

“Eu intru zilnic, chiar acum am site-ul deschis in bara, caut informatii legate de curs, dar si ultimele noutati din piata, stirile economice, modul in care s-au miscat dobanzile la leasing si credite”, povesteste Stefan. 

In ceea ce priveste accesibilitatea site-ului, ambii utilizatori au considerat Conso un site bine impartit, aerisit si intuitiv. “Eu am gasit de fiecare data repede informatiile de care aveam nevoie, iar cand aveam dubii foloseam de fiecare data butonul “Cauta” iar rezolvarea era imediata” spune Alina. 


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Calatoria aplicatiei ING Home’Bank in 15 ani de la lansare
Calatoria aplicatiei ING Home’Bank in 15 ani de la lansare

ING Home’Bank este o aplicatie completa de internet banking, care astazi are peste 1,1 milioane de utilizatori activi si 26 milioane de sesiuni pe luna. Prin intermediul ei, oricine poate deschide relatia cu banca, poate accesa toate serviciile si produsele curente si poate inclusiv sa inchida relatia, totul online, oriunde, oricand.

22 Decembrie 2021 | Articol sponsorizat

Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati
Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati

Bancile au inceput sa isi adapteze oferta pentru a ajunge si la persoanele cu deficiente de auz sau de vedere, din dorinta a largi cat mai mult posibil baza actuala de clienti.

15 Octombrie 2021 | Info banci

Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus