Cum i-a ajutat in mod concret Conso pe doi dintre utilizatorii sai

Doi dintre participantii la sondajul realizat in randul utilizatorilor Conso la finalul anului trecut, ne-au dat detalii despre modul in care au descoperit site-ul, cum au fost ajutati in demersurile lor de informatiile de pe site, modul in care folosesc Conso si ce ar dori dezvoltat sau imbunatatit.

Alina Ragea a descoperit facilitatile Conso cautand informatii despre credite, in perioada in care dorea sa isi achizitioneze un imobil. 

“Despre existenta Conso stiam mai de mult,  de pe internet si din discutiile cu prietenii, dar in 2020 chiar am avut nevoie de informatii si comparatii in zona de credite ipotecare si am facut mai bine cunostiinta cu site-ul“, marturiseste Alina. 

Stefan Ionita este unul dintre cei mai vechi utilizatori Conso fiind interesat in principal de fotografia de moment a cotatiilor valutare. “Cred ca folosesc Conso de 8-10 ani, nici nu mai stiu exact cum l-am descoperit. Tin deschis zilnic site-ul, in special pentru cotatiile valutare de la Saxo Bank, lucrez intr-un domeniu (leasingul) unde chiar am nevoie de un curs de schimb cat mai actualizat dar si de informatii conexe domeniului meu de interes, iar pe site gasesc si asa ceva”, povesteste Stefan.  

Alina spune ca a fost ajutata foarte mult de comparatoarele Conso dar si de posibilitatea oferita utilizatorilor de a afla informatii actualizate de la Biroul de Credit. 

“Anul trecut eram pe punctul de a cumpara un apartament (in final am cumparat chiar o casa), am fost pe la mai multe banci si acolo primeam tot soiul de date, care de multe ori se bateau cap in cap. Aici m-a ajutat foarte mult Conso, pentru ca ma uitam pe comparatoare si mergeam apoi la banca si le spuneam cam ce dobanzi aflasem eu ca se practica. Si de multe ori descopeream ca eram mai bine pregatita decat unii functionari bancari“, povesteste Alina. 

“Pot spune ca m-a ajutat enorm si facilitatea de cautare la Biroul de Credit. Eram pe punctul de a obtine o finantare diluata cu mai multe mii de lei pentru ca nu aveam inchisa situatia unui card de credit. Am decis sa reduc la minimum limita de credit pe acesta, am mers la banca si acolo am aflat ca trebuie sa astept actualizarea datelor la Biroul de Credit o luna. 
Am fost dezamagita, dar cand am ajuns acasa am intrat pe Conso si am cerut ultima situatie de la Biroul de Credit si  am descoperit ca actualizarea datelor se facuse deja astfel incat asteptarea mea s-a redus considerabil la banca. Din acel moment, am recomandat Conso si altor prieteni”, spune Alina.  

Pe langa cotatiile valutare in timp real, Stefan Ionita gaseste multe alte informatii utile pe Conso. “Folosesc si calculatoarele Conso, si comparatoarele Conso sa vad cum se misca dobanzile, urmaresc ce mai apare nou in zona economica” spune Stefan. El si-ar dori mai multe stiri din zona economica gazduite in viitor pe site, poate si o analiza asupra evenimentului zilei de cel mai mare impact asupra economiei.  

In ceea ce priveste timpul petrecut pe site si frecventa utilizarii acestuia, Alina intra zilnic in perioada in care isi cauta un credit si trebuia sa compare toate ofertele. 
“Acum nu mai intru chiar zilnic, poate saptamanal, dar in momentul in care va apare o oportunitate, voi dori sa imi fac un depozit sau sa ne facem asigurarile obligatorii, voi deveni iar utilizator zilnic” promite Alina. 

“Eu intru zilnic, chiar acum am site-ul deschis in bara, caut informatii legate de curs, dar si ultimele noutati din piata, stirile economice, modul in care s-au miscat dobanzile la leasing si credite”, povesteste Stefan. 

In ceea ce priveste accesibilitatea site-ului, ambii utilizatori au considerat Conso un site bine impartit, aerisit si intuitiv. “Eu am gasit de fiecare data repede informatiile de care aveam nevoie, iar cand aveam dubii foloseam de fiecare data butonul “Cauta” iar rezolvarea era imediata” spune Alina. 


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor
Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor

Pana pe 15 martie 2021, bancile primisera 21.825 de solicitari de suspendarea obligatiilor de plata din partea clientilor persoane fizice si juridice. Marea majoritate a acestor solicitari au venit din partea persoanelor fizice (96%) si doar 800 de cereri din partea companiilor.

15 Aprilie 2021 | Info banci

Creditele BRD isi asteapta solicitantii pe Conso
Creditele BRD isi asteapta solicitantii pe Conso

BRD intra in clubul partenerilor Conso care permit utilizatorilor sa trimita o aplicatie de credit, din comparatoarele dedicate creditelor de nevoi personale, creditelor imobiliare si imprumuturilor Noua Casa.

7 Aprilie 2021 | Info banci

Prin CEC Bank iti poti supraveghea conturile de la alte banci
Prin CEC Bank iti poti supraveghea conturile de la alte banci

Prin aplicatia mobila a bancii se pot vizualiza conturi diferite deschise la alte banci din Romania, astfel incat utilizatorii pot avea o privire de ansamblu asupra activelor lor bancare.

5 Aprilie 2021 | Info banci

AliasPay inlocuieste IBAN-ul cu numarul de telefon si creste viteza platilor
AliasPay inlocuieste IBAN-ul cu numarul de telefon si creste viteza platilor

Noutatea introdusa de serviciul pus la dispozitia bancilor de catre Transfond este ca se pot face plati intre clientii bancilor diferite, persoane fizice sau mici comercianti.

23 Martie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus