Calendar pentru migrarea clientilor Volksbank la BT

Clientii Volksbank trebuie sa isi ia adio, pana la finalul acestui an, de la contul, cardul si toate serviciile bancii si sa le schimbe cu altele, similare, puse la dispozitie de Banca Transilvania. Integrarea Volksbank in structura BT se va finaliza la 30 decembrie 2015, asa ca cele doua banci au stabilit un calendar de migrare pentru clienti.

Acesta este publicat pe un microsite, pe pagina de internat a Bancii Transilvania, care contine informatii despre transfer, posibilitatea aflarii online a IBAN-ului contului de la noua banca, dar si detalii despre produsele si servicile bancii.

Astfel, clientii Volksbank Romania (VBRO) vor putea accesa contul si serviciile detinute in prezent doar pana in 30 decembrie 2015, iar din 4 ianuarie 2016 acest lucru se va putea face exclusiv prin reteaua Bancii Transilvania. ”IBAN-urile conturilor de la BT vor fi singurele acceptate din 4 ianuarie 2016, pe toate ordinele de plata - pe suport hartie sau electronic; IBAN-urile BT pot fi aflate simplu, online, pe baza IBAN-ului VBRO, cu ajutorul aplicatiei din cadrul microsite-ului”, se arata intr-un comunicat al bancii.

Clientii Volksbank Romania trebuie sa mai stie ca isi vor putea folosi cardurile doar pana in 2 ianuarie 2016, iar noile carduri pot fi obtinute de la Banca Transilvania incepand cu 16 noiembrie 2015. Pe de alta parte, de luna viitoare, cardurile Volksbank pot fi folosite si la  bancomatele Bancii Transilvania in aceleasi conditii de costuri.

Serviciul de Internet Banking VBRO va putea fi accesat pentru operatiuni pana in 30 decembrie, iar ulterior va fi disponibil doar pentru vizualizare. Din 4 ianuarie 2016 este disponibil BT24 Internet Banking, obtinut automat de clientii VBRO persoane fizice si companii daca acestia au avut cel putin o conectare pe Internet Banking Volksbank in perioada 1 iunie -30 decembrie 2015, iar metoda de autentificare a fost prin SMS. ”Daca autentificarea a fost prin dispozitiv token, trecerea la BT24 Internet Banking nu va fi facuta automat, dar token-urile BT sunt disponibile pentru clientii Volksbank Romania in toate unitatile Bancii Transilvania, incepand cu 16 noiembrie a.c”, se mentioneaza in comunicatul citat.

De asemenea, serviciul VBRO de informare prin SMS este valabil pana in 30 decembrie 2015, data dupa care va putea fi accesat, la cerere, serviciul SMS Alert oferit de Banca Transilvania.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor
Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor

Pana pe 15 martie 2021, bancile primisera 21.825 de solicitari de suspendarea obligatiilor de plata din partea clientilor persoane fizice si juridice. Marea majoritate a acestor solicitari au venit din partea persoanelor fizice (96%) si doar 800 de cereri din partea companiilor.

15 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus