BT: Peste 83% dintre clientii Volksbank au acceptat oferta de conversie

Banca Transilvania a anuntat rezultatele ofertei de conversie pe care a facut-o catre clientii Volksbank cu credite in franci elvetieni. Peste 83% dintre clienti au acceptat oferta, care a constat in diminuarea soldului cu valoarea comisionului de risc/administrare platit de clienti, si in oferirea unui discount suplimentar de 22,5%.

Cifrele oficiale ale campaniei de conversie a creditelor in CHF ale clientilor Volksbank arata astfel:

• 17.619 clienti Volksbank (99,54% dintre cei vizati) s-au programat pentru a le fi prezentata oferta bancii;
• 14.712 clienti Volksbank (83,12% dintre cei vizati) au acceptat oferta;
• 95,90% dintre clientii care au acceptat oferta au ales leul ca moneda de conversie, iar 4,10% au ales euro;
• echipa mixta BT-Volksbank implicata in aceasta campanie a cuprins 530 de persoane din cele doua banci, atat din unitatile teritoriale, cat si din centrale;
• au avut peste 35.000 intalniri intre clienti si reprezentantii celor doua banci (o medie de 2 intalniri per client – avand in vedere ca acceptarea ofertei nu a fost posibila decat dupa trecerea unui interval de timp de minim 2 saptamani de la momentul prezentarii acesteia);
• peste 200 de notari au fost implicati in proiect, semnarea noilor contracte avand loc in prezenta acestora.

In prezent, la Volksbank se desfasoara un nou demers care vizeaza diminuarea datoriei aferente creditelor curente ale clientilor Volksbank persoane fizice, indiferent de moneda imprumutului, cu echivalentul sumelor achitate drept comision de risc/de administrare si/sau de rezerva minima obligatorie si nerestituite anterior.

Diminuarea datoriei de realizeaza automat, pana la data de 30.09.2015. Oficialii Bancii Transilvania afirma ca de acest demers vor beneficia aproximativ 15.000 clienti ai Volksbank.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Avantajele telefonului transformat in POS pentru consumatori si comercianti
Avantajele telefonului transformat in POS pentru consumatori si comercianti

Bancile au sesizat avantajele combinarii platilor in crestere cu cardul cu obstacolele dotarii cu POS-uri in spatiile comerciale improvizate si propun aplicatii ce transforma telefonul in terminal de acceptare a platilor cu cardul.

17 Februarie 2021 | Info banci

Cum functioneaza si ce provocari aduce autentificarea stricta a clientilor in tranzactiile electronice
Cum functioneaza si ce provocari aduce autentificarea stricta a clientilor in tranzactiile electronice

Sistemul bancar autohton a implementat din ianuarie noile protocoale la nivel european pentru securizarea tranzactiilor electronice, ceea ce pentru utilizatorul obisnuit se traduce in pasi suplimentari pentru validarea unor operatiuni.

12 Ianuarie 2021 | Info banci

Scad dobanzile la credite si titluri de stat, urmeaza si cele la depozite
Scad dobanzile la credite si titluri de stat, urmeaza si cele la depozite

Dobanzile la creditele populatiei si companiilor dar si dobanzile la care se imprumuta statul au inceput anul in scadere. Vestea proasta este ca le vor urma si dobanzile la depozite.

11 Ianuarie 2021 | Info banci

CSALB: Negocierea intre parti este recomandata si de CJUE
CSALB: Negocierea intre parti este recomandata si de CJUE

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) considera ca una dintre deciziile Curtii de Justitie a Uniunii Europene ar putea determina instantele de judecata sa recomande bancilor si consumatorilor sa negocieze inainte de inceperea unui proces.

21 Decembrie 2020 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus