Conducerea BCR si-a propus sa simplifice oferta de produse pentru populatie. Banca vinde insa in agentii, pe langa propriile produse, si unitati de fond sau contracte de economisire-creditare.
“Cercetam in permanenta piata si preferintele clientilor. A devenit clara dorinta acestora de simplificare si eficacitate a produselor si serviciilor bancare”, au precizat reprezentantii bancii.
BCR a facut un prim pas in acest sens prin eliminarea ofertei de credite in valuta pentru populatie. Acestea mai sunt disponibile doar unui numar redus de clienti, care au veniturile in euro sau indexata la aceasta valuta.
Chiar si asa insa, banca are in continuare un portofoliu bogat de produse, la care se mai adauga si oferta celorlalte entitati din grup.
Spre exemplu, in zona de economii si investitii, pe langa depozitele si conturile de economii ale bancii, in agentiile BCR se pot achizitiona si contracte de economisire creditare, unitati de fonduri de investitii sau pensii private.
Banca nu are in vedere insa modificarea modului de vanzare, pe motiv ca procentul celor care raporteaza incidente ramane totusi foarte mic.
“Politica bancii in ceea ce priveste Banca de Locuinte si-a dovedit pe deplin succesul. In pofida perioadei de criza cresterea BCR Banca pentru Locuinte a fost una absolut spectaculoasa. Procentul clientilor care au raportat incidente de orice tip este de 1 la mie”, au declarat reprezentantii bancii.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News