RCS&RDS a fost amendata cu 300.000 de lei de catre autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM) pentru ca nu a informat clientii in legatura cu introducerea unui nou comision.
Masurile aplicate de ANCOM sunt luate in urma primirii unei serii de sesizari de la clienti prin care acestia reclamau introducerea, incepand cu luna iunie 2010, a unui comision de mentenanta de 5 lei pentru serviciul de telefonie fixa.
Pe 28 iunie ANCOM a transmis RCS & RDS o notificare privind intentia aplicarii sanctiunii, solicitand ca, in termen de 45 de zile, compania sa-si notifice toti abonatii cu privire la introducerea noului tarif.
La doua luni de la notificare ANCOM a efectuat un control in urma caruia a constatat ca furnizorul nu a pus in practica masurile solicitate si a decis aplicarea sanctiunii contraventionale.
Legea nu interzice modificarea unilaterala a clauzelor contractuale de catre furnizori, insa acestia au obligatia sa-si informeze clientii atat despre modificari, cu cel putin 30 de zile inainte de intrarea in vigoare a acestora, cat si despre posibilitatea utilizatorilor de a renunta la continuarea relatiei contractuale daca nu sunt de acord cu modificarile propuse, fara plata vreunei despagubiri.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News