Întrebare
Am fost la Banca Transilvania si am depus o cerere de eliberare a unor duplicate extrase de cont si a unor duplicate OP,care imi trebuiesc la reconstituirea arhivei contabile in baza legii 571/2003, art 145 si HGR 44/2004, TITLUL VI, punctul 51(1) si OMFP
Conform reprezentantilor Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, chiar daca valoarea unor comisioane impuse de banca pentru eliberarea de duplicate este considerata prea mare, nu se poate admite o reclamatie pe aceasta problema.
Nu exista niciun act normativ care sa limiteze nivelul tarifelor, comisioanelor, preturilor percepute de operatorii economici.
Cazurile oarecum similare, in care ANPC a intervenit prin sanctionarea bancilor, nu au vizat nivelul comisioanelor ci perceperea de tarife fara ca acestea sa fi fost aduse la cunostiinta clientului, inca de la momentul achizitionarii produsului sau serviciului.
Spre exemplu, in ceea ce priveste scrisoarea de refinantare, ANPC a intervenit nu pentru ca tariful era prea mare, ci pentru ca perceperea acelor tarife, fara sa fie mentionate in contactele de credit, constituia practica comerciala incorecta.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News