Garanti reduce comisionul de administrare la credite, dar creste marja de dobanda

Garanti Bank a redus comisionul lunar de administrare de la 0,1% la 0,02% la o parte din creditele garantate cu ipoteca, insa a crescut marja fixa de dobanda.

Cei care doresc un credit de nevoi personale cu garantii ipotecare vor plati o dobanda fixa formata din Euribor la 6 luni si marja fixa de 5,91% (in crestere de la 5,25% cat era anterior). Incasarea salariului prin banca permite reducerea marjei de dobanda la 5,46%.

Pe de alta parte, creditele ipotecare standard in lei sunt acordate la o marja fixa peste Robor la 6 luni de 3,18%, in vreme ce varianta in euro are o marja fixa de 4,86% peste Euribor.


Si la acest tip de credit, clientii care accepta sa-si vireze salariul intr-un cont curent la Garanti, primesc o reducere la nivelul marjei de maxim 0,16 procente.

Banca nu percepe niciun comision pentru analiza dosarelor de credit.

Dobanda anuala efectiva a acestor credite poate fi comparata pe Conso.ro in sectiunea Credite imobiliare si Credite de nevoi personale.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Credite nevoi personale


Creditele online devin tot mai populare
Creditele online devin tot mai populare

Cu documentele de identitate la indemana, un dispozitiv cu camera pentru identificare si documentatia semnata electronic pe e-mail sau in cont, sunteti pregatiti pentru acordarea unui imprumut online. Conso va ofera cateva exemple concrete de aplicatii online pentru un credit.

3 Februarie 2021 | Credite de consum

Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?
Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?

Autoritatile au extins si in 2021 masura suspendarii ratelor la credite, dar cei care au solicitat-o deja anul trecut vor putea sa prelungeasca conditionat acest moratoriu.

6 Ianuarie 2021 | Credite de consum

CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii
CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii

Concilierile dintre IFN-uri si clientii acestora au rezultate slabe, chiar si dupa cinci ani de la infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar. Desi cererile adresate IFN-urilor sunt cu aproape 60% mai multe decat anul trecut, acestea au acceptat spre negociere doar 22 de solicitari ale consumatorilor.

16 Noiembrie 2020 | Credite de consum

O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura
O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura

Apropierea reluarii platii ratelor pentru creditele a caror rambursare a fost suspendata readuce in discutie oportunitatea prelungirii masurii si riscurile aferente pentru debitori si banci.

19 Octombrie 2020 | Credite de consum

Mai multe articole

Inapoi sus