Persoanele care doresc sa obtina mai multe informatii despre creditele de nevoi personale oferite de Citibank pot solicita detalii pe chat de la consultantii bancii.
Aplicatia de chat poate fi accesata de pe site-ul bancii, prin completarea unui formular cu informatii de baza. Ulterior, utilizatorul este conectat cu specialistii disponibili, care sunt notificati la fiecare discutie initiata.
Principalul beneficiu este ca vizitatorii pot adresa intrebari specifice privind creditul de nevoi personale, se precizeaza in comunicatul bancii.
La finalul discutiei, utilizatorii au posibilitatea de a solicita consultantilor completarea unei cereri de credit online, urmand ca decizia bancii sa fie comunicata in 24 de ore.
“In societatea moderna, oamenii apeleaza adesea la optiunile oferite de internet inainte de a realiza o achizitie. Serviciul nostru ofera clientilor posibilitatea de a merge dincolo de paginile statice cu informatii si de a beneficia de o interactiune utila cu banca chiar din fata calculatorului personal, la un moment convenabil pentru client”, precizeaza directorul de retail al Citibank Romania, Kumar Ramachandran.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News