Clientii BCR cu salarii diminuate beneficiaza de reduceri de pana la 50% la rata lunara

BCR a implementat o procedura rapida de rescadentare a creditelor pentru clientii care sufera scaderi ale salariului. Acestia pot beneficia de o reducere de pana la 50% a ratei lunare, timp de 6 luni
.

Clientii trebuie sa se prezinte la banca cu o adeverinta prin care sa demonstreze scaderea veniturilor si sa semneze o solicitare de reesalonare a creditului.

Pentru creditele negarantate, termenul de solutionare a cererii este de 1-2 zile, in timp ce pentru creditele garantate cu ipoteca, clientii vor primi un raspuns in 2-3 zile.

”In perioada urmatoare ne asteptam la un numar crescut de solicitari de sprijin venite din parte clientilor nostri afectati de diminuarea veniturilor lunare, in special angajatii din sectorul public”, a declarat Stefan Coroianu, director Credite Retail in cadrul BCR.

Conform tarifelor standard, comisionul de rescadentare pentru clientii care nu inregistreaza restante este de 10 euro, in timp ce rescadentarea unui credit cu restante este comisionata cu 30 euro.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Credite nevoi personale


Creditele online devin tot mai populare
Creditele online devin tot mai populare

Cu documentele de identitate la indemana, un dispozitiv cu camera pentru identificare si documentatia semnata electronic pe e-mail sau in cont, sunteti pregatiti pentru acordarea unui imprumut online. Conso va ofera cateva exemple concrete de aplicatii online pentru un credit.

3 Februarie 2021 | Credite de consum

Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?
Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?

Autoritatile au extins si in 2021 masura suspendarii ratelor la credite, dar cei care au solicitat-o deja anul trecut vor putea sa prelungeasca conditionat acest moratoriu.

6 Ianuarie 2021 | Credite de consum

CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii
CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii

Concilierile dintre IFN-uri si clientii acestora au rezultate slabe, chiar si dupa cinci ani de la infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar. Desi cererile adresate IFN-urilor sunt cu aproape 60% mai multe decat anul trecut, acestea au acceptat spre negociere doar 22 de solicitari ale consumatorilor.

16 Noiembrie 2020 | Credite de consum

O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura
O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura

Apropierea reluarii platii ratelor pentru creditele a caror rambursare a fost suspendata readuce in discutie oportunitatea prelungirii masurii si riscurile aferente pentru debitori si banci.

19 Octombrie 2020 | Credite de consum

Mai multe articole

Inapoi sus