CEC Bank a ieftinit cu 1% creditele de nevoi personale cu ipoteca nou acordate

CEC Bank a redus cu 1 procent marja fixa de dobanda aplicata peste Robor si Euribor in cazul creditelor de nevoi personale cu ipoteca nou acordate.


Creditele in lei presupun o marja fixa de dobanda de 4,5%, in vreme ce varianta in euro afiseaza o marja redusa la 6,7%.

Clientii mai platesc un comision de analiza dosar in valoare de 0,25%. Administrarea lunara a creditului mai costa 0,25% in cazul imprumuturilor in lei, respectiv 0,18% in cazul sumelor contractate in euro.

Solicitantii trebuie sa aiba minim 18 ani in momentul aplicarii pentru acest credit, iar la data rambursarii integrale a creditului maximum 75 ani.  Perioada de creditare se poate intinde pe cel mult 30 ani.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Credite nevoi personale


Creditele de consum intra în primavara cu discounturi
Creditele de consum intra în primavara cu discounturi

Mai multe banci isi asteapta in aceasta perioada clientii cu dobanzi mai mici la creditele de nevoi personale si avantaje colaterale.

3 Martie 2021 | Credite de consum

Creditele online devin tot mai populare
Creditele online devin tot mai populare

Cu documentele de identitate la indemana, un dispozitiv cu camera pentru identificare si documentatia semnata electronic pe e-mail sau in cont, sunteti pregatiti pentru acordarea unui imprumut online. Conso va ofera cateva exemple concrete de aplicatii online pentru un credit.

3 Februarie 2021 | Credite de consum

Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?
Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?

Autoritatile au extins si in 2021 masura suspendarii ratelor la credite, dar cei care au solicitat-o deja anul trecut vor putea sa prelungeasca conditionat acest moratoriu.

6 Ianuarie 2021 | Credite de consum

CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii
CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii

Concilierile dintre IFN-uri si clientii acestora au rezultate slabe, chiar si dupa cinci ani de la infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar. Desi cererile adresate IFN-urilor sunt cu aproape 60% mai multe decat anul trecut, acestea au acceptat spre negociere doar 22 de solicitari ale consumatorilor.

16 Noiembrie 2020 | Credite de consum

Mai multe articole

Inapoi sus