BCR a restructurat de la debutul crizei aproximativ 10.000 de credite acordate populatiei. In ceea ce priveste credibilitatea, oficialii BCR considera ca nu se pune problema de pierderea acesteia.
“Nu doar acordarea de credite este importanta, exista foarte multe alte produse si servicii financiare pe care le putem oferi clientilor”, a mentionat Oana Petrescu, vicepresedinta BCR responsabila pentru activitatea de retail, in cadrul unei conferinte de presa.
Ea a precizat ca este constienta de dificultatile pe care clientii le intampina in rambursarea creditelor, avand in vedere reducerile de venituri, dar considera ca acesta este si un moment propice pentru a ne pune ordine in finante.
Pe de alta parte, oficialii bancii nu considera ca BCR si-a pierdut din credibilitate in urma publicitatii negative facute de grupurile de clienti nemultumiti dar exista un pericol in acest sens.
“Daca ne uitam la numarul de clienti, BCR este cea mai de incredere banca de pe piata. Si-a pierdut BCR credibilitatea? In niciun caz! Dar bancile sunt atacate de persoane cu o perspectiva ingusta, care isi pun binele propriu mai presus de binele general”, a declarat Dominic Bruynseels, CEO al BCR.
Bruynseels a adus in discutie si deponentii, ale caror interese trebuie de asemenea aparate.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News