Banca Romaneasca investeste 16 milioane lei pentru a finaliza modernizarea agentiilor

Actionarii Bancii Romanesti au decis sa aloce 67 milioane lei in 2010 pentru investitii in infrastructura. Dintre acestia, 16 milioane lei sunt destinati modernizarii agentiilor.

Procesul de modernizare a unitatilor presupune implementarea unui nou concept de organizare si rationalizare a fluxurilor in sucursale si un nou design al acestora pentru o abordare prietenoasa a clientilor. Modernizarea a inceput anul trecut si pana in prezent a fost implementat in mai mult de o treime din reteaua de sucursale.

“De asemenea, in acest an vom implementa un nou model de business <New Service Model>, astfel incat sa putem oferi produse si servicii specializate, avand la baza o mai buna segmentare a clientilor, incluzand “personal banking” si “small business banking”, a precizat Crina Cosma, director general adjunct al Bancii Romanesti.

In plus, banca urmeaza sa investeasca o mare parte din bugetul planificat si in platforma de IT care va permite operatiuni si tranzactii in timp real.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Calatoria aplicatiei ING Home’Bank in 15 ani de la lansare
Calatoria aplicatiei ING Home’Bank in 15 ani de la lansare

ING Home’Bank este o aplicatie completa de internet banking, care astazi are peste 1,1 milioane de utilizatori activi si 26 milioane de sesiuni pe luna. Prin intermediul ei, oricine poate deschide relatia cu banca, poate accesa toate serviciile si produsele curente si poate inclusiv sa inchida relatia, totul online, oriunde, oricand.

22 Decembrie 2021 | Articol sponsorizat

Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati
Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati

Bancile au inceput sa isi adapteze oferta pentru a ajunge si la persoanele cu deficiente de auz sau de vedere, din dorinta a largi cat mai mult posibil baza actuala de clienti.

15 Octombrie 2021 | Info banci

Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus