Compania de Factoring a incheiat primul semestru al anului cu o cifra de afaceri de peste 45 milioane de euro. Factoringul intern fara asigurarea riscului de neplata este produsul cel mai popular.
Factoringul intern creste mult mai rapid decat cel de export. In primele sase luni, operatiunile de factoring intern au reprezentat aproximativ 90% din portofoliul Companiei de Factoring. Cauza principala o reprezinta termenele de plata din piata interna, care sunt mai mari decat cele de pe piata internationala, si in consecinta si nevoia de finantare pentru livrarile locale este mai mare.
Vedeta operatiunilor de factoring a fost industria materialelor de constructii. In aceasta zona, cerintele sunt legate de termenele de plata relativ mari (60-90 zile) pe care le solicita beneficiarii finali pentru ca, la randul lor, sa poata finaliza casa, blocul sau imobilul de birouri – care au termen de executie de peste 1 an.
Serviciul de factoring cu recurs – fara asigurarea riscului de neplata – a avut o pondere de 70% in cifra de afaceri a companiei. In viitor, insa, lucrurile se vor schimba. “Suntem siguri ca o mare parte din clienti vor opta si pentru produsele de factoring cu asigurare”, afirma Valentin Chirca, CEO Compania de Factoring.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News