Raiffeisen creeaza un program de educatie financiara

Raiffeisen a lansat un program de educare financiara, cu recomandari practice pentru persoanele care au credite in derulare sau intentioneaza sa solicite unul.

Scopul programului este sa limiteze cazurile de supraindatorare, clientii fiind sfatuiti sa faca diferenta intre aspiratiile proprii si posibilitati. Banca a pune la dispozitia clientilor un planificator financiar, cu ajutorul caruia cei interesati isi pot monitoriza mai bine bugetul familial.

Raiffeisen apreciaza ca persoanele care aloca peste 60% din venit pentru plata ratelor lunare sunt supraindatorate. In schimb, daca rata lunara este cuprinsa intre 30%-60% din venit, clientii trebuie sa fie atenti cum isi planifica bugetul de cheltuieli.

Banca ofera pentru inceput clientilor brosura “Cum sa-ti ti ratele sub control!”, urmand sa publice noi materiale educative pe viitor despre produsele si serviciile bancare.

„Produsele bancare par uneori dificil de inteles, unele sunt mai putin cunoscute, noi credem insa ca sunt niste solutii pentru ca fiecare sa-si poata realiza obiectivele”, sp


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Calatoria aplicatiei ING Home’Bank in 15 ani de la lansare
Calatoria aplicatiei ING Home’Bank in 15 ani de la lansare

ING Home’Bank este o aplicatie completa de internet banking, care astazi are peste 1,1 milioane de utilizatori activi si 26 milioane de sesiuni pe luna. Prin intermediul ei, oricine poate deschide relatia cu banca, poate accesa toate serviciile si produsele curente si poate inclusiv sa inchida relatia, totul online, oriunde, oricand.

22 Decembrie 2021 | Articol sponsorizat

Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati
Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati

Bancile au inceput sa isi adapteze oferta pentru a ajunge si la persoanele cu deficiente de auz sau de vedere, din dorinta a largi cat mai mult posibil baza actuala de clienti.

15 Octombrie 2021 | Info banci

Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus