ING Bank deruleaza o campanie de actualizare si completare a bazei de date cu adresele de e-mail ale clientilor. Unul dintre cei care trimit adresa personala de e-mail poate castiga 3.000 euro.
Actiunea este motivata de banca prin prisma prevederilor Directivei Europene privind serviciile de plata, ce urmeaza sa fie implementata in toate statele membre ale Uniunii Europene de la 1 noiembrie 2009. Actul normativ reglementeaza, intre altele, obligatia bancilor de a pune la dispozitia clientilor informatii despre efectuarea platilor si termenele maxime de decontare.
In plus, banca sustine ca si studiile de piata arata ca tot mai multi clienti isi doresc sa primeasca informatiile de la banca prin email.
"In urma unui studiu (n.r. Nielsen, aprilie 2009) am aflat ca cei mai multi clienti doresc sa fie informati prin e-mail si din aceasta cauza am inceput prezenta campanie de actualizare a adreselor clientilor nostri", declara Cristina Micu, director de marketing si comunicare ING Retail Bank.
• prin raspuns la SMS-ul primit de la banca
• accesand meniul Setari – Date Personale prin serviciul de internet banking ING Home’Bank
• apeland ING My’Line sau folosind receptorul negru din orice ING Office
• inregistrand adresa de e-mail direct in office-ul de care apartin
Unul dintre clientii care trimit adresa personala de e-mail va castiga suma pusa in joc de banca pentru aceasta campanie - 3000 euro.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News