Provident promite ca va evita supraindatorarea clientilor

Provident Financial promite ca va analiza cu atentie capacitatea de indatorare  a clientilor inainte de a le acorda credite si le va oferi sprijin in rambursarea ratelor.

Reprezentantii Provident spun ca acordarea de sume prea mari peste capacitatea de rambursare a clientului nu este in interesul niciuneia dintre parti.
 
De asemenea, Provident promite sa fie ingaduitoare cu clientii care se afla in situatii financiare neplacute si sa gasesca impreuna o solutie de rambursare a datoriei. Consilierii de credit vor mentine in permanenta legatura cu toti clientii, inclusiv cu cei care platesc la timp, si ii vor vizita saptamanal in persoana.
 
Provident Financial este o companie specializata in acordarea de credite la domiciliu, de valori mici si pe termen de maxim 1 an. Costul total al finantarii ajunge insa la 227% pe an. De curand, compania a infiintat un nou sediu, in Deva.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Credite nevoi personale


Creditele online devin tot mai populare
Creditele online devin tot mai populare

Cu documentele de identitate la indemana, un dispozitiv cu camera pentru identificare si documentatia semnata electronic pe e-mail sau in cont, sunteti pregatiti pentru acordarea unui imprumut online. Conso va ofera cateva exemple concrete de aplicatii online pentru un credit.

3 Februarie 2021 | Credite de consum

Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?
Cu cat cresc ratele bancare dupa suspendarea platii?

Autoritatile au extins si in 2021 masura suspendarii ratelor la credite, dar cei care au solicitat-o deja anul trecut vor putea sa prelungeasca conditionat acest moratoriu.

6 Ianuarie 2021 | Credite de consum

CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii
CSALB: IFN-urile sunt reticente sa se impace cu consumatorii

Concilierile dintre IFN-uri si clientii acestora au rezultate slabe, chiar si dupa cinci ani de la infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar. Desi cererile adresate IFN-urilor sunt cu aproape 60% mai multe decat anul trecut, acestea au acceptat spre negociere doar 22 de solicitari ale consumatorilor.

16 Noiembrie 2020 | Credite de consum

O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura
O noua amanare a ratelor: tentatie mare, dar si riscuri pe masura

Apropierea reluarii platii ratelor pentru creditele a caror rambursare a fost suspendata readuce in discutie oportunitatea prelungirii masurii si riscurile aferente pentru debitori si banci.

19 Octombrie 2020 | Credite de consum

Mai multe articole

Inapoi sus