Pe 14 aprilie, reprezentantii ABN AMRO Bank si CNA au avut o intalnire, in care au solutionat problemele legate de promovarea creditelor bancii pe posturile TV.
?Ca urmare, campania de promovare a ABN AMRO Bank respecta dispozitiile Legii publicitatii, ale Codului Audiovizualului si ale Legii 289/2004 ( n.r. -privind contractele de credit de consum)?, se arata in comunicatul transmis de Consiliul National al Audiovizualului (CNA).
Directorul de marketing al ABN AMRO, Raluca Mandache, afirma ca s-a agreat ca reclama la creditul ipotecar sa ramana neschimbata. ? Singura modificare apare in cadrul spotului la creditul pentru nevoi personale, unde mai indicam o sursa de informare pentru client ?. Astfel, pe langa numarul de telefon de la call-center-ul bancii, va fi afisata pe ecran si adresa de web - www.abnamro.ro.
Spoturile ABN AMRO Bank au fost suspendate pe 4 aprilie de catre CNA pe motiv ca nu prezinta costurile complete ale produselor si fac reclama inselatoare. Reprezentantii bancii au contestat decizia, precizand ca reclamele nu fac referire la costul produselor.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News