De la 1 februarie, persoanele care doresc sa-si verifice propria situatie in baza de date a Biroului de Credit vor trebui sa plateasca 6 lei pe solicitare, fata de 3 lei cat era anterior.
Taxa se aplica incepand cu cea de-a doua solicitare dintr-un an. Prima cerere este in fiecare an gratuita, potrivit legii.
Conducerea institutiei motiveaza dublarea tarifului prin costurile ridicate aferente acestui serviciu. "Actuala valoare acopera partial costurile necesare eliberarii situatiei inscrierii. Sa nu uitam ca prima eliberare este gratuita si ca sunt putine persoane care fac a doua solicitare. In 2007, numarul acestora s-a ridicat la aproximativ 500", a declarat pentru www.conso.ro, Serban Epure, directorul general al Biroului de Credit.
Persoanele fizice care doresc sa afle daca sunt inscrise in baza de date a Biroului de Credit sau sa cunosca detaliile cu care figureaza in baza de date, pot inainta o cerere in acest sens catre institutie, prin posta sau e-mail. In cazul cererilor venite prin posta, raspunsul va fi returnat in acelasi mod, costul trimiterii fiind suportat de catre solicitant.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News