Conso.ro impresioneaza prin noul layout si functionalitate

De la re-lansarea portalului Conso.ro, pe 29 ianuarie a.c., numarul utilizatorilor unici a crescut spectaculos. Noul layout, functionalitatea imbunatatita, informatiile si rubricile adaugate, parteneriatele incheiate cu institutii financiare de prestigiu si parteneriatele media au contribuit la  succesul noii versiuni Conso.ro.
 
Layout-ul a fost mult imbunatatit. Albul a devenit culoarea predominanta a portalului, iar structurarea informatiilor este acum mult mai clara. S-a simplificat accesul la multitudinea de stiri si comentarii financiar-bancare prezente in paginile site-ului. De asemenea au fost introduse noi rubrici atat in home page, cat si in cele cinci pagini de sectiuni – Credite imobiliare, Credite auto, Credite nevoi personale, Carduri si Depozite. Acestea vizeaza posibilitatea testarii cunostintelor referitoare la produsele si serviciile bancare, dar si oportunitatea de a apela la sfatul unui expert, prin intermediul Conso.ro.
 
Tabelele din sectiunea Compara sunt acum structurate predefinit dupa criteriul cel mai relevant, cel al dobanzii anuale efective (DAE). Insa utilizatorii pot utiliza si alte criterii pentru a structura produsele bancare comparate, cum ar fi rata dobanzii, rata lunara de plata, etc. In plus, in pasul 2 de comparare se poate schimba alegerea initiala, si se pot accesa si alte informatii aflate pe site, cum ar fi ultimele stiri si comentarii, cotatiile valutare interbancare, cursurile BNR si cele ale caselor de schimb valutar ale bancilor, ratele dobanzilor la credite, precum si diversele ghiduri aflate la dispozitia utilizatorilor.
 
Cotatiile valutare interbancare, preluate doar pe Conso.ro de la Reuters cu o intarziere rezonabila, sunt prezentate acum intr-o maniera grafica deosebita, permitand, gratie sagetilor de culoare rosie, respectiv verde, identificarea rapida a directiei de evolutie a cursurilor de schimb. De asemenea, pot fi accesate o multitudine de grafice – diverse perechi de valute, precum si intervale de timp variind intre o luna si doi ani. In plus, noul Conso.ro permite cautarea cursurilor BNR pentru o zi anume, dar si generarea de grafice legate de acestea.
 
Parteneriatele incheiate cu mai multe institutii financiare de prestigiu au crescut valoarea ghidurilor prezente pe site, care s-au imbogatit cu doua noi titluri – Ghid Credite la domiciliu si Ghid Dobanda Anuala Efectiva. Insa aceste parteneriate au permis si furnizarea de raspunsuri pertinente la problemele ridicate de utilizatorii site-ului, pe forum sau la rubrica Intreaba Expertul.
 
Nu in ultimul rand, parteneriatele media incheiate cu site-urile unor institutii de presa de prima mana – postul de televiziune The Money Channel si revista economica Banii Nostri – permit utilizatorilor sa beneficieze de informatii financiare si de business actualizate permanent.
 
Asa cum era si firesc, imbunatatirile aduse portalului au atras interesul tot mai multor vizitatori, numarul acestora crescand in permanenta. Am ajuns acum la peste 10.000 de utilizatori unici pe saptamana si la peste 80.000 de afisari, conform trafic.ro. Si nu ne vom opri aici. In numai cateva saptamani, vom lansa o noua sectiune a portalului, iar in urmatoarele luni vom veni cu multe alte surprize placute pentru utilizatorii Conso.ro.

Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Cum se deschide un cont bancar exclusiv online
Cum se deschide un cont bancar exclusiv online

Pandemia a obligat furnizorii de servicii financiare sa se plieze pe noile norme sociale iar distantarea fizica se poate practica acum intre functionarii si clienti cu conditia sa existe o conexiune de internet functionala si autentificarea prealabila a solicitantilor.

20 Octombrie 2020 | Info banci

Mai putine impacari intre consumatori si banci. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB
Mai putine impacari intre consumatori si banci. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB

Daca anul trecut, in 85% dintre negocieri, partile acceptau solutia data de conciliatori, procentul a scazut la 80% in acest an, tendinta fiind observata in ultimele luni. Care sunt cauzele si ce recomanda CSALB?

7 Octombrie 2020 | Info banci

Bilant la 5 ani si planuri de viitor pentru CSALB
Bilant la 5 ani si planuri de viitor pentru CSALB

In luna septembrie, s-au Implinit 5 ani de la Infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor In domeniul Bancar (CSALB), prima entitate care solutioneaza pe cale extrajudiciara litigiile dintre consumatori si comerciantii din sistemul financiar-bancar.

30 Septembrie 2020 | Info banci

Cum sa faci bani de pe urma bancii aducand clienti noi
Cum sa faci bani de pe urma bancii aducand clienti noi

UniCredit Bank copiaza modelul folosit de Revolut, ING Bank si Raiffeisen Bank si ofera un stimulent de 50 de lei clientilor care isi conving cunoscutii sa deschida conturi curente in lei, pentru ei sau pentru copiii/parintii lor.

18 Septembrie 2020 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus