Allianz-Tiriac raspunde la reclamatiile primite din partea clientilor in mai putin de 2 zile lucratoare, precizeaza un comunicat al companiei.
In 2011, timpul de raspuns era de 2,4 zile, iar in 2010 – 3,7 zile, conform datelor publicate de companie. Reducerea timpului s-a produs ca urmare a simplificarii proceselor interne administrative, demers inceput in 2009.
“Cred ca am reusit sa ajungem la o situatie optima in ceea ce priveste promptitudinea cu care raspundem solicitarilor clientilor nostri”, a spus directorul general al Allianz-Tiriac, Rangam Bir.
Cea mai mare parte a reclamatiilor se refera la procesele de despagubire. In primele 6 luni din 2012, au existat 17 reclamatii intemeiate, dintr-un total de 174 de petitii receptionate prin intermediul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).
In medie, compania deschide aproximativ 12.000 de dosare de dauna pe luna, iar media reclamatiilor intemeiate depuse de clienti la CSA este de 3 pe luna.
Conso.ro sprijina consumatorii sa isi faca publice experientele avute cu produsele de asigurare la rubrica
Vocea clientului, pentru a ajuta potentialii clienti sa faca o alegere potrivita atunci iau o decizie financiara.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News