Allianz-Tiriac raspunde la reclamatii in mai putin de 2 zile

Allianz-Tiriac raspunde la reclamatiile primite din partea clientilor in mai putin de 2 zile lucratoare, precizeaza un comunicat al companiei.


In 2011, timpul de raspuns era de 2,4 zile, iar in 2010 – 3,7 zile, conform datelor publicate de companie. Reducerea timpului s-a produs ca urmare a simplificarii proceselor interne administrative, demers inceput in 2009.

“Cred ca am reusit sa ajungem la o situatie optima in ceea ce priveste promptitudinea cu care raspundem solicitarilor clientilor nostri”, a spus directorul general al Allianz-Tiriac, Rangam Bir.


Cea mai mare parte a reclamatiilor se refera la procesele de despagubire. In primele 6 luni din 2012, au existat 17 reclamatii intemeiate, dintr-un total de 174 de petitii receptionate prin intermediul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).

In medie, compania deschide aproximativ 12.000 de dosare de dauna pe luna, iar media reclamatiilor intemeiate depuse de clienti la CSA este de 3 pe luna.

Conso.ro sprijina consumatorii sa isi faca publice experientele avute cu produsele de asigurare la rubrica Vocea clientului, pentru a ajuta potentialii clienti sa faca o alegere potrivita atunci iau o decizie financiara.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Asigurari


Asigurarile facultative de locuinta vin cu “meserias” la pachet
Asigurarile facultative de locuinta vin cu “meserias” la pachet

Companiile de asigurari au inteles ca in aceasta perioada gasirea unui profesionist pentru lucrari urgente in locuinta nu e tocmai usoara si asigura asistenta tehnica la domiciliu, in limitele unei anumite sume, in cazul producerii evenimentelor asigurate.

19 Mai 2021 | Asigurari

Pandemia n-a pus bete in roate vanzarii de polite RCA
Pandemia n-a pus bete in roate vanzarii de polite RCA

In primele 9 luni ale anului, piata RCA a fost caracterizata de o crestere cu 4% a valorii primelor brute subscrise, in vreme ce prima medie anualizata a scazut cu aproximativ 1% fata de trimestrul al treilea din 2019.

23 Decembrie 2020 | Asigurari

SAL-Fin, o alternativa reala pentru soferii nemultumiti de despagubirile RCA
SAL-Fin, o alternativa reala pentru soferii nemultumiti de despagubirile RCA

Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Non-bancar (SAL-Fin), organism creat în interiorul ASF, poate aduce pe aceeasi lungime de unda pretentiile pagubitiilor RCA cu oferta asiguratorilor.

17 Decembrie 2020 | Asigurari

Asigurarea de raspundere civila nu e doar pentru masini
Asigurarea de raspundere civila nu e doar pentru masini

Companiile de asigurari ofera asigurari de raspundere civila pentru persoane fizice in cazul unor daune produse tertilor, fie ca acestia sunt chiriasi, proprietari, pietoni loviti de biciclisti etc, in ideea ca un simplu “pardon, scuzati” poate fi de multe ori insuficient.

7 Decembrie 2020 | Asigurari

Mai multe articole

Inapoi sus