top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 204 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D SDecuseara Sorin
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Apropo de reclame. Zanul

    Apropo de reclame. Zanul camatar care e o reclama reusita, insa daca o sa aveti de a face vreodata cu BT, o sa vedeti adevarata fata a oamenilor intreprinzatori: ceafa groasa a actorului din reclama o sa vi se para potrivita. Legat de transparenta, da ei sunt foarte transparenti doar daca e in favoarea lor. Lasand la o parte ca acum facem eforturi pentru a ne uni si a-i da in judecata, lasand la o parte faptul ca au dobanzi prea mari, duceti-va in sucursale (oricare din tara) si o sa vedeti calitatea slaba a personalului. Sunt oameni calzi, primitori, asta pana le ceri ceva concret, iar cand discuti cu actele in fata o sa primiti raspunsuri de genul: nu putem face asa ceva, asta nu tine de autoritatea noastra trebuie sa cerem de la Cluj acordul, nu va putem pune la dispozitia dumneavoastra aceste date, dar de ce va trebuie acest lucru. Nu imi amintesc vreodata in toate discutiile cu BT ca ei sa sa iti poata da ceva in afara de notificari din alea cu accept tacit. De multe ori am fost la un pas sa spun iata ca acum sunt de acord sa discute cu mine - ma chemau acolo la discutii si cand plecam pe usa plecam nervos, fara niciun rezultat. Cea mai comica teapa ca sa ii spun asa a fost cand am negociat cu ei o scadere de dobanda de 1,5% si cand m-am dus la ei sa o semnez mi-au zis ca nu mai sunt de acord cu ceea ce mi-au propus :). Legat de personal, din punct de vedere profesionist, cred ca daca au 10% oameni care stiu meserie e bine, restul pe langa faptul ca nu experienta de lucru cu clientii nici macar nu stiu sa te minta pentru ca clientii cunosc mai bine sistemul bancar decat o stiu ei (nu stiu de unde isi racoleaza oamenii, sunt doar niste tipe prezentabile pe acolo care rad tamp cand le pui o problema reala in fata).

    02-12-2010

    E CELENA LIVIA CERNEA
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Sotul meu a accesat in a

    Sotul meu a accesat in august 2006 un credit de nevoi personale, la acel moment era angajat la firma parintilor lui iar creditul urma a fi folosit pentru acoperirea unei alte datorii. In aprilie 2007 ne casatorim iar pana la acel moment firma parintilor intra in faliment si cartea de munca ii este inchisa intrand in imposibilitate de plata. Din 2007 pana in aprilie 2008 cand se naste primul copil nu are nici un loc de munca. Ironia sortii, la institutia unde lucreaza de la acea data (Directia de Asistenta Sociala Buzau) cardul de salarii se face in principiu la BT. Venind acasa si intrebandu-ma ce ne facem ii explic ca asta este - creditul trebuie platit si probabil ca se va gasi o solutie pe cale amiabila cu banca (eu sunt economista iar el psiholog, tocmai de aceea eu sunt cea care a tot scormonit si care nu se multumeste cu asta este, facem ca banca). Zis si facut-face cardul acolo. Observam ca salariul nu poate sa si-i scoata de pe card, acesta fiindu-i oprit integral in primele 5 luni. Incep sa ma interesez ce legi ne apara drepturile pentru ca era imposibil sa ne ia tot salariul. Mutam cardul de credit la alta banca si totodata facem reclamatie la OPC. Ca urmare a acestei reclamatii in februarie 2009 primeste la serviciu o instiintare de poprire pe salariu. Din acel moment pana in prezent i se opreste din salariu. Am spus Ok, dar aveam nevoie sa mutam contul de acolo (Focsani) unde a fost facut in orasul unde locuim pentru a gestiona mai bine situatia si a sti cum stam cu datoria, insa desi am facut demersuri atat telefonice cat si in scris in acest sens banca nu a raspuns. NU ne-au furnizat decat abia in 2010 in martie extrasul de cont (atat in contract cat si in lege spune ca erau obligati sa il furnizeze lunar). Problema s-a complicat odata cu obtinerea extrasului pentru ca in el la data de10.03.201 scrie "BLOCARE SUMA POPRITA" si in data de 19.03.2010 scrie "DEBLOCARE SUMA GROUPAMA", si cu toate acestea banii sunt virati de cei de a serviciu in contul executorului bancar care este trecut in poprire. Solicitam in scris lamuriri, nu ni se raspunde. Solicit in scris lamuriri la Groupama. De acolo mi se da raspuns pe mail atat in aprilie cat si in septembrie ca da, in conturile Groupama au intrat in martie si aprilie bani, insa dintr-o greseala ce a fost remediata. Catre Groupama nu avem nici o datorie. Atunci facem iar adresa scrisa catre OPC Vrancea (in septembrie). Desi au toate adresele trimise de noi catre BT si chiar si raspunsul de la Groupama, au dat in scris ca datoria este la Groupama si din acest considerent nu putem nici sa mutam contul si nici sa ni se furnizeze extras cont. In plus se scrie in raspuns ca suntem indrumati sa mergem la banca sa vorbim cu executorul bancar; cei de la BT Cluj au spus clar ca nu au acolo executor bancar. Revenind telefonic la Groupama sa cer lamuriri mi se spune foarte politicos: "Doamna credeti ca daca as avea un client ca dumneavostra sa ma roage sa ii iau banii as mai ezita?! NU aveti nicio datorie la noi, vorbiti la banca." Am inceput sa ma nedumeresc si mai mult si sa vreau si mai mult sa vad de ce banii sunt virati tot conform popririi in contul executorului bancar, desi datoria din ceea ce spune OPC si conform extras cont este la Groupama si mai ales de ce banca refuza orice lamurire a situatiei. Ma gandesc apoi ca poate poprirea nu este legala si am descoperit dand telefon la o cunostinta din tribunal ca in arhiva judecatoriei pe numele sotului nu exista nici o autentificare a vreunei popririi nici un alt act. Am trimis de asemenea acum 2 saptamani cerere la CRB si ni se da scris ca acest credit apare la ei cu o intarziere de peste 90 zile suma restanta ridicandu-se la 1537 ron. Din cate am citit pentru ca pe numele lui este o poprire ar trebuit sa fie trecut la "credit scos in afara bilantului". De ce am trimis cerere catre CRB din cadrul BNR? Pentru ca in ianuarie am reusit sa imi fac card de cumparaturi la o alta banca, doamna de la banca garantandu-mi ca pe numele sotului nu exista nici o datorie, iar in septembrie aceeasi doamna la care am mers sa cer o refinantare sa terminam odata povestea imi spune ca le pare rau dar nu se mai poate deoarece el figureaza in baza lor de data cu intarziere peste 180 si nici eu nici el nu putem obtine nci un fel de credit- si eu si ea ne-am uitat mirate una la alta si am plecat. Va scriu dvs ptr a primi lamuriri deoarece avem doi copii in intretinere si pentru ca am constat in afara de aceste probleme si alte nereguli in contract. As vrea sa ii pot da in judecata insa nu pot, in primul rand din cauza faptului ca nu ne permitem sa cheltuim banii cu transportul si nici cu statul pe la usile tribunalului, si in al doilea rand pentru ca am inteles ca Directorul de la Sucursala Focsani, desi are dosar penal este inca Director si sincer mi-e teama de mai rau, desi acest mai rau nu stiu ce poate insemna.

    30-11-2010

    A EALEXANDRU ERDEI
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Am contactat un credit d

    Am contactat un credit de nevoi personale la data de 01.10.2008, ocazie cu care am achizitionat bunuri electronice. In urma cu o saptamana sunt anuntat telefonic prin SMS ca datorita CRESTERII VALORII TVA MI SE MARESTE RATA!!!!!!!!!! Pai oameni buni la data achizitiei bunurilor TVA-ul avea o valoare de 19 %, iar acum are 24 %!! Pai daca eu stiam ca va fi 24% atunci nu mai contactam imprumutul pentru ca e clar ca-mi depaseam bugetul! Dupa parerea mea aceasta este o infractiune de inselaciune deoarece eu daca stiam finalitatea nu mai incheiam contractul!!! Deci voi depune plangere penala la Parchet!!!!

    17-07-2010

    M Imariana Ivan
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania

    In septembrie 2007 am lu

    In septembrie 2007 am luat un credit de nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania. Atunci am semnat contractul, dar nu l-am citit si nici nu l-am primit deoarece nu erau gata anexele. Am primit un exemplar abia anul trecut, la cerere expresa. Dupa ce am citit Contractul de credit am ramas infricosata de continutul Termenilor si conditiilor creditului. In Contract scrie ca dobanda creditului este de 10.00% /an si este indexabila. In Graficul de rambursare din 26.09.2008 procentul de dobanda este de 11,5%, iar peste 1 luna, in 28.10.2008, dobanda creste la 12,5%. Din Graficul de rambursare din 28.02.2010, descopar ca dobanda este de 13,5%. Cert este ca in luna iulie 2010 am platit Bancii Tramsilvania 920,17 lei, din care: rata credit = 203.52 lei si 717.19 lei dobanda. Consider ca aceasta Banca exploateaza si jecmaneste clientii in mod diabolic. Acest lucru rezulta din Contractul de credit, care da drepturi doar Bancii. Astfel, aceasta poate mari dobanzile din propie initiativa, poate mari si adauga comisioane si taxe, poate declara scadenta anticipata, poate sa mareasca garantiile si costurile, etc "fara a fi nevoie de autorizare din partea Clientului". In mod inuman BT, determina clientii sa-i mareasca profiturile. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac si cum sa ma salvez din "ghearele" acestui "devorator" financiar!

    14-07-2010

    C Cclaudio costache
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania

    In saptamana dinaintea i

    In saptamana dinaintea intrarii in vigoare a OUG 50 aveau alte comisioane la creditul de nevoi personale cu ipoteca, ulterior transformand comisionul de acordare 2 % si cel de risc 0,5 % in comision de analiza dosar 2,5 % !!! Asa orice lege in Romania este eludata cu gratie !

    25-06-2010

    S SSergiu Silaghi
    Credit imobiliar de la Banca Transilvania

    Si eu sunt client BT si

    Si eu sunt client BT si sunt foarte multumit de banca - cred ca sunt de departe cei mai sinceri si flexibili bancheri. Am contractat un credit ipotecar in 2010 si am avut o experienta excelenta -tranparenta maxima a costurilor si flexibilitate in acordare si calcularea veniturilor. Cred ca nu se ajungea asa departe cu aceste turbulente economice daca toti bancherii erau asa de sinceri ca si BT. Din pacate clientii cinstiti si care isi platesc ratele au de suferit din cauza clientilor nemultumiti, rau platnici si care vor sa castige tot timpul... Este evident ca nici banca nu poate reduce dobanzile tot timpul. MAI ALES IN CONTEXTUL ACESTA in care clientii necinstiti cauta modalitati sa profite si sa amane ratele sau sa nu le plateasca. In plus, BT are dobanzi bune si la depozite...si fixe.

    15-06-2010

    M BMARCEL BADITA
    Credit imobiliar de la Banca Transilvania

    LA BANCA OAMENILOR INTRE

    LA BANCA OAMENILOR INTREPRINZATORI, INTREPRINZATORII SUNT CEI DIN BANCA NU CEI CARE S-AU LASAT PACALITI DE RECLAME MINCINOASE. AM ACCESAT UN CREDIT CU 9.5 % DOBANDA SI INTR-UN AN AM AVUT DOBANDA DUBLATA DE CAMATARII DIN ACEASTA BANCA. ACUM CAND TOTI INDICII CARE MI-AU FOST DATI CA MOTIVE ALE CRESTERII AU SCAZUT MULT SUB VALORILE LA CARE ERAU CAND AM LUAT CREDITUL BANCA ARE O JENA SA SCADA DOBANZILE. MI-A ZIS UN DOMN DIRECTOR DE LA CLUJ CA EXISTA O ANUMITA INERTIE LA SCADERI, CA NU SE FAC ASA REPEDE SI ALTE PROSTII. MAI MULT, DESI IN CONTRACT AM SPECIFICAT CLAR LA PUNCTUL 6 CA LA RETURNARE NU AM PENALITATI DOMNII DIN BANCA ISI PERMIT SA SCHIMBE INCLUSIV PARAGRAFUL DIN COTRACT; POT INTERPRETA DUPA CUM VOR DUMNEALOR CLAUZELE CONTRACTULUI. SE POATE VERIFICA USOR CEEA CE SPUNE DOAMNA DIRECTOARE IN ADRESA PRIN CARE RASPUNDE SOLICITARILOR NOASTRE DE A RETURNA ANTICIPAT DIVERSE SUME DIN CREDIT. ACUM ACEASTA BANCA INVITA PE ALTII CU PLANUL B...SA SE REFINANTEZE. CA PE NOI NE-AU REZOLVAT, PE PROSTII CARE AU LUAT CREDITE IN ANII ANTERIORI , NE-AU SATURAT DE ATATA RESPECT...E PE BUNE

    15-06-2010

    C MCatalin Morosan
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania

    Buna ziua, Am contracta

    Buna ziua, Am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca la inceputul anului 2008 - dobanda de 10.5%, iar dobanda de politica monetara a BNR era de 9%. In a doua jumatate a anului 2008 si pana la inceputul anului 2009 dobanda la credit a ajuns la 13.5% - dobanda BNR a crescut pana la 10.25%. Apoi incepand cu 05.02.2009 dobanda BNR a scazut treptat, ajungand astazi pana la 6.5%. Dar BT nu a mai fost la fel de "corecta" sa scada dobanda la fel cum a crescut-o. Am facut nenumarate drumuri la banca sa tot intreb de dobanda si sa solicit recorelarea ei. Dupa vreo 3 luni mi-a scazut cu 1% la inceputul lunii aprilie si acum am 12.5%. totusi am urmarit si site-ul BT cu dobanda actuala practicata la acelasi fel de credit si ea este: februarie 2010 - 11.5% si a tot scazut pana la 9.5% acum. Am tot intrebat la BT de ce nu mi se scade si mie dobanda, daca BNR scade dobanda si ei pe site-ul lor au afisata dobanda de 9.5%. Au zis ca este dobanda pt clientii noi. Dar nu scrie nicaieri acest lucru si de ce sa fiu discriminat? Eu sunt si bun platnic, nu am intarziat cu plata niciodata. De ce nu se ofera si celor care sunt clienti vechi, buni platnici o facilitate? Mentionez ca la depozite BT a corelat dobanda cu BNR, in sensul ca a scazut-o imediat ce BNR a scazut-o. Nu este foarte corect - Opinia mea. Multumesc

    26-05-2010

    B TBanca Transilvania
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Stimate domnule Lapusan,

    Stimate domnule Lapusan, va multumim pentru mesajul dumneavoastra, care a ajuns la Banca Transilvania prin intermediul colaboratorilor nostri de la Conso.ro. Va asiguram ca e-mail-ul dumneavoastră, privind serviciul de Internet Banking BT 24, nu a fost receptionat pe una dintre urmatoarele adrese de contact: ibanking@btrl.ro, bt24@btrl.ro, contact@btrl.ro sau prin trimiterea solicitarii de pe site-ul bancii, prin accesarea rubricii Contact. Va comunicam, pe aceasta cale, ca aplicatia de Internet Banking a Bancii Transilvania functioneaza la parametri normali, setarile dumneavoastra de abonat permitand accesul in aplicatie. Desigur, conteaza foarte mult setarile particulare, aferente fiecarui computer. Tocmai de aceea, va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia / problema intampinata, asa incat sa va putem oferi o solutie, in acest sens. Va multumim si va stam la dispozitie. Detaliile de contact sunt urmatoarele: 0264 30 8028 (BT) - apelabil din orice retea, inclusiv international *8028 (BT) - apelabil din retelele Vodafone si Orange Telverde (gratuit din reteaua Romtelecom) : 0800-842824 Bt24@bancatransilvania.ro ibanking@bancatransilvania.ro Echipa BT 24

    05-05-2010

    L Dlapusan daniel
    Internet banking de la Banca Transilvania

    am contractat un interne

    am contractat un internet banking si in 4 luni am reusit sl folosesc de doua ori pt ca NU MERGEEEEEEEEEEEEEEEE si am trimis mail si NIMIIIIIIIIIIIIIIIC!!!!!!!!!!!!!!!! VA MULTUMESC TLV

    03-05-2010

    Răspuns Banca Transilvania

    Stimate domnule Lapusan, va multumim pentru mesajul dumneavoastra, care a ajuns la Banca Transilvania prin intermediul colaboratorilor nostri de la Conso.ro. Va asiguram ca e-mail-ul dumneavoastr?, privind serviciul de Internet Banking BT 24, nu a fost receptionat pe una dintre urmatoarele adrese de contact: ibanking@btrl.ro, bt24@btrl.ro, contact@btrl.ro sau prin trimiterea solicitarii de pe site-ul bancii, prin accesarea rubricii Contact. Va comunicam, pe aceasta cale, ca aplicatia de Internet Banking a Bancii Transilvania functioneaza la parametri normali, setarile dumneavoastra de abonat permitand accesul in aplicatie. Desigur, conteaza foarte mult setarile particulare, aferente fiecarui computer. Tocmai de aceea, va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia / problema intampinata, asa incat sa va putem oferi o solutie, in acest sens. Va multumim si va stam la dispozitie. Detaliile de contact sunt urmatoarele: 0264 30 8028 (BT) - apelabil din orice retea, inclusiv international *8028 (BT) - apelabil din retelele Vodafone si Orange Telverde (gratuit din reteaua Romtelecom) : 0800-842824 Bt24@bancatransilvania.ro ibanking@bancatransilvania.ro Banca Transilvania, Echipa BT 24

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie