top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A HAdriana Hentiu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, Mama mea a i

Buna ziua, Mama mea a incheiat in februarie 2015 un contract de economisire creditare prin BCR BpL, nu a uzat de partea de creditare, a facut depunerile timp de 5 ani, iar in februarie 2020, dupa ce i-au cerut sa duca justificari de cheltuieli pentru 30000 lei, extras carte funciara si au purtat-o pe drumuri de nu stiu cate ori (mama locuieste la tara si trebuie sa mearga 20 km pana la un sediu BCR), i-au comunicat ca de fapt e prea batrana si nu se incardreaza pentru a primi prima de stat. Mentionez ca mama are acum 71 ani, si s-a straduit sa economiseasca si sa depuna acesti bani tocmai in vederea primei de stat. In cazul in care se va deschide un proces colectiv suntem de acord sa fim parte. De asemenea, daca se poate, as vrea sa fiu si eu inclusa in grupul de watsapp 0744551657. Am trimis zilele trecute o adresa catre banca in care le-am comunicat ca vom incerca recuperarea sumei pe cale legala, in instanta.

14-05-2020

A HAdriana Hentiu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, Mama mea a i

Buna ziua, Mama mea a incheiat in februarie 2015 un contract de economisire creditare prin BCR BpL, nu a uzat de partea de creditare, a facut depunerile timp de 5 ani, iar in februarie 2020, dupa ce i-au cerut sa duca justificari de cheltuieli pentru 30000 lei, extras carte funciara si au purtat-o pe drumuri de nu stiu cate ori (mama locuieste la tara si trebuie sa mearga 20 km pana la un sediu BCR), i-au comunicat ca de fapt e prea batrana si nu se incardreaza pentru a primi prima de stat. Mentionez ca mama are acum 71 ani, si s-a straduit sa economiseasca si sa depuna acesti bani tocmai in vederea primei de stat. In cazul in care se va deschide un proces colectiv suntem de acord sa fim parte. De asemenea, daca se poate, as vrea sa fiu si eu inclusa in grupul de watsapp 0744551657. Am trimis zilele trecute o adresa catre banca in care le-am comunicat ca vom incerca recuperarea sumei pe cale legala, in instanta.

14-05-2020

L CLigia Calciov
Card de credit de la Credit Europe Bank

Am ridicat de la banc? c

Am ridicat de la banc? cardul de credit ,angajatul b?ncii nu mi-a dat sa semnez contractul, iar cardul nu este activ. Am f?cut 70 km pana la Timi?oara ?i angajatul b?ncii a spus c? eu sunt de vina pentru ca nu am cerut sa semnez contractul.

14-05-2020

C ACovaci Alina
Cont curent de la Banca Transilvania

Foarte buna! Sunt super

Foarte buna! Sunt super mul?umit? de serviciile oferite. Succes în continuare tuturora ????????????

12-05-2020

C SCristian Suciu
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Hotie maxima. Doresc s

Hotie maxima. Doresc sa ma alatur grupului de WhatsApp pe nr +40721280084 La judecata cu BCR

12-05-2020

S RSimona Rusu
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Bun? ziua! Doresc sa ma

Bun? ziua! Doresc sa ma alatur grupului de whatsup dac? se mai accepta. Mul?umesc 0731189578 Simona Rusu

11-05-2020

L BLarisa Balacescu
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, Mama mea a

Buna ziua, Mama mea a facut un contract pe 5 ani la Bcr banca pentru locuinte pe care l-a achitat integral si nu a primit decat 2 prime din cele 4, motivatia fiind ca a inceput procesul, dupa ce s-a terminat procesul a tot asteptat sa primeasca celelate doua prime, acum cand s-a interesat i s-a raspuns ca au trecut 2 ani de la rezilierea contractului si ca nu mai poate beneficia de cele 2 prime ramase. Va rog sa ma contactati la numar 0742329892 Rodica Balacescu pentru a discuta problema. Daca trebuie whatsapp va rog sa imi comunicati.

11-05-2020

E EElena ele
Cont curent de la CEC Bank

Am anuntat banca acum ca

Am anuntat banca acum cateva luni ca mi se fura bani din cont, nu stiu daca era datoria dumneavoastra sa blocati contul deoarece iar am ramas fara bani.

10-05-2020

D Idorina ichim
Call Center de la BCR

buna ziua! Ma numesc ich

buna ziua! Ma numesc ichim dorina si sunt clienta bcr.Am scris putin mai devreme experienta deplorabila pe care am avut-o cu call-center-ul bcr pe care i-am rugat sa-mi deblocheze ap george.Persoana care mi-a rezolvat problema si careia ii multumesc din suflet(a 5-a pers cu care vorbisem),nu se cheama OTILIA,cum gresit am scris,ci CECILIA.Am vrut sa corectez acest lucru pt ca intreaga scrisoare am scris-o pt a-mi arata recunostinta fata de dansa.Daca cineva citeste acest e-mail ,desi ma-ndoiesc,sa inteleaga cat de putini oameni de calitate,competenti,amabili,politicosi,rabdatori,au mai ramas in amarata asta de tara...Cu amara dezamagire..ICHIM DORINA

08-05-2020

D Idorina ichim
Call Center de la BCR

Ma numesc ichim dorina s

Ma numesc ichim dorina si sunt clienta bcr de multi ani.Nu sunt ,,reclamagioaica,,din fire si nici nu ma prea pricep la tehnologie[am aproape 70 de ani],dar de aceasta data m-am hotarat sa scriu ce mi s-a intimplat.Inteleg ca e o situatie mai speciala cu aceasta pandemie si ,probabil,s- a redus pers din call-center,dar nu pot intelege pe ce criterii angajati pers care raspunde la problemele oamenilor.In data de 6 mai am sunat la call-center bcr pt a mi se debloca aplicatia George.Trecem peste timpii de asteptare ,care ajung si la o ora,dar cand,in sfirsit mi s-a raspuns ,de la jumatatea pasilor,nerezolvand problema ,mi s-a spus ca se va comunica la depart it si sa revin cu tel.A doua zi am reluat procesul:tel,astept in jur de 45 min pana mi se raspunde,relatez din nou problema si...acelasi raspuns:se va comunica la dep it pt rezolvare.Am repetat de 4 ori procedeul,in urma caruia mi-au raspuns persoane diferite[nu le dau numele ca n-are rost] si care mi-au spus acelasi lucru.Daca am vazut asa ,m-am deplasat personal la agentia bcr-giurgiului-acolo locuiesc,si d-na de acolo,nu-i spun numele,mi-a spus saa revin a doua zi ca se apropie inchiderea si nu mai are timp,desi mai era o jum de ora.Daca a vazut ca nu plec ,a incercat sa ma ajute sa deblochez aplicatia.La jumatatea pasilor am intimpinat aceeasi problema si ,nervoasa,mi-a spus ca tel este devina ,ca e vechi si nu suporta update-urile si sa-mi iau alt tel sau sa nu mai folosesc aplicatia.Poate nu v-as fi scris toate astea si nici nu cred ca va citi cineva,dar vreau sa laud a cincea persoana care mi-a raspuns la tel de la call center,OTILIA se cheama si care mi-a rezolvat problema.Ii multumesc din suflet,altfel aruncat un tel bun ,care n-avea nici o vina.De aceea va intreb,pe ce criterii angajati personal la bcr?!Caci asta nu are legatura cu pandemia, va multumesc daca ati citit.ICHIM DORINA

08-05-2020

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie